IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

InterContinental Hotels ще утрои присъствието си в Индия

Хотелиерската верига възнамерява да добави още 46 хотела към своите 18 в страната

10:48 | 16.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
InterContinental Hotels ще утрои присъствието си в Индия

InterContinental Hotels Group, която е собственик на марките Holiday Inn и Crowne Plaza, възнамерява да увеличи над три пъти присъствието си на хотелиерския пазар в Индия на фона на признаци за повишаване на търсенето в сектора при управлението на премиера Нарендра Моди, пише Bloomberg.

Вторият по големина публичен хотелски оператор в Европа планира да добави още 46 хотела към своите 18 в Индия през следващите 3 години, заяви старши вицепрезидентът на компанията Кларънс Тан, отговарящ за развитието в Азия, Близкия изток и Африка. InterContinental ще се прицели в средния ценови сегмент чрез Holiday Inn, преди да започне да предлага първокласни услуги, каза той, без да уточнява планирания размер на инвестициите.

Веригата хотели е сред компаниите в бранша като Wyndham Hotel Group и Startwood Hotels & Resorts Worldwide, които искат да се възползват от възможностите в равняващата се на 1,9 трлн. долара икономика на Индия, въпреки че свръхпредлагането на стаи понижаваше цените на нощувките през последните 3 години. Освен това InterContinental търси растеж извън развитите пазари, след като печалбата на хотелиера намалява заради спад на приходите в Северна и Южна Америка.

Моди, който встъпи в длъжност в края на май, издаде разрешителни за близо 300 проекта и пое ангажимент да улесни правенето на бизнес в Индия. Миналия месец той си издейства финансиране на стойност 53 млрд. долара от Китай и Япония за подобряване на инфраструктурата в третата по големина азиатска икономика.

Моди търси начини за съживяване на входящия туризъм, като администрацията му планира да похарчи 81 млн. долара през настоящата финансова година за разработването на 5 тематични туристически зони.

„Нивата на посещаемост на хотелите вероятно ще се увеличат през следващите години с нарастването на потока от чуждестранни туристи и засилването на активността на местния туризъм“, коментира директорът в Cushman & Wakefield П.Р. Сринивас.

„Марките във високия ценови сегмент ще продължат да усещат ефектите на бавната икономика през следващите 6 до 8 месеца, докато операторите в икономичния и средния ценови сегменти ще се представят по-добре“, добави той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:24 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още