Разнообразието от магазини и присъствието на познати, но достъпни за потребителите брандове, е от жизненоважно значение за успеха на второстепенните търговски центрове, посочва се в нов доклад на консултантската компания CBRE.
Компанията е анализирала едни от най-добрите второстепенни търговски центрове в Европа, за да установи факторите, които са допринесли за техния успех.
Най-важен е миксът от наематели, а другият ключов фактор е достъпът до паркинг. Двата фактора могат да се отразят пряко върху човекопотока, тъй като влияят най-много върху решението на потребителите дали да пазаруват на конкретно място.
Компанията дава пример с второстепенните молове в Унгария. В момента инвестиционната активност в страната е изключително слаба и това дава време и възможности на инвеститорите да подобрят проектите, за да се опитат да привлекат повече хора.
Търговските центрове се борят за популярни, но същевременно достъпни ключови наематели, които имат интерес да присъстват и в първокласните шопинг дестинации, и в по-малките търговски центрове.