С търговските си площи от близо 19 000 кв. м и местоположението си в сърцето на Стария град в Букурещ, ул. "Липскани"е все по-силен притегателен център за модната индустрия - през тази година на нея магазини са отворили над пет марки, сочи изследване на Colliers International Romania, цитирано от онлайн изданието Property Magazine.
След 9-годишна програма за рехабилитация, довела до значителни подобрения в качеството на инфраструктурата и обществения достъп, центърът на Стария град в Букурещ се превърна в една от най-предпочитаните дестинации в Румъния.
Ул. "Липскани" отчете особено силно развитие, благодарение на което наемите през тази година там се увеличиха с 20%, а делът на неусвоените площи е буквално 0%. Благодарение на силния пешеходен трафик улицата привлича вниманието на много инвеститори и модни компании.
В района има общо 520 сгради, като 40% от тях са регистрирани като сгради с архитектурно значение. Размерът на предлаганите търговски площи е между 50 и 2000 кв. м, но повечето са с площ 200-500 кв. м, разпределени на 2, 3 или дори 4 нива.
По видове търговци присъстващите на улицата са разпределени между следните категории: свободно време (11 търговски обекта); международни или местни модни марки (9) или местни магазини за модни изделия/платове (18). Услугите имат второстепенна роля в района, като са представени основно от банки, аптеки или магазини за природни продукти.
Сред основните проблеми в района са значителният брой сгради, които се нуждаят от ремонт, ограничените площи на етаж от сградите, особено на приземните етажи (което принуждава собствениците да отдават под наем цялата сграда), както и някои законови проблеми.