IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ресторантите за бързо хранене в САЩ - най-динамичната категория търговски обекти

Магазините за спортни стоки и за здравословни храни също се справят добре в условията на криза

13:22 | 16.04.13 г.
Ресторантите за бързо хранене в САЩ - най-динамичната категория търговски обекти

Ресторантите за бързо хранене в САЩ са в категорията търговски имоти с най-много планирани нови обекти за тази година, според експерти, цитирани от онлайн изданието World Property Channel.

"Заведенията за хранене ще представляват приблизително 40% от всички нови обекти на пазара през 2013 г.", според управляващия директор на Jones Lang LaSalle Capital Markets в Атланта Маргарет Калдуел. Тя очаква броят на новооткритите обекти да достигне най-високото си ниво от четири години.

Лори Шнайдър, старши вицепрезидент на Marcus & Millichap, отбелязва, че има много причини веригите за бързо хранене да планират толкова много нови заведения. "Тези наематели се справиха добре по време на рецесията и генерират трафик за търговските центрове", твърди тя.

По данни на Retail Lease Trac, която следи броя на откриващите се нови магазини, в базата данни на компанията има 2 794 търговски вериги, които планират да отворят 81 467 магазина през идните 24 месеца.

Други категории, които отчитат добри резултати, са магазините за спортни стоки. "Спортните клубове са място за социални контакти и предоставят евтина възможност за забавление, което обяснява тяхната популярност", твърди Шнайдър. Освен това фитнес центровете са отлични сънаематели. "Тенденциите при тях са контрациклични на пиковите часове за пазаруване и генерират толкова и дори повече повтарящи се посещения, като магазините за хранителни стоки", допълва тя.

Магазините за стоки с намаления също се справят добре. Веригата Family Dollar планира да отвори 1 000 магазина през 2013 и 2014 г.

Друга категория с ръст са здравословните храни, като тук броят на планираните нови магазини през тази година е 1 663, или с близо 5% повече в сравнение с миналата година. В сектора на храните и напитките се очаква да бъдат открити 4 576 нови търговски обекта, което представлява увеличение с 9%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:48 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още