IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Моловете се преформатират, за да станат атрактивни за потребителите

2020 ще е годината на ритейл парковете в България, посочиха Иглика Йорданова от Colliers International и Иван Граматиков от C&W Forton

19:30 | 18.02.20 г.
Моловете се преформатират, за да станат атрактивни за потребителите

В ефира на Bloomberg TV Bulgaria те прогнозираха, че през тази година пазарът на търговски площи в България ще остане стабилен, добрата инерция от 2019 г. ще се запази, ще продължат да навлизат и нови марки.

„Предизвикателствата ще са свързани с недостига на квалифицирани кадри“, смята Йорданова.

Тя коментира и магазините на бъдещето, като посочи, че основно за тях е възможността клиентът едновременно да пазарува във физически и в дигитален магазин, така че да няма прекъсваемост на процеса.

„Тенденцията формати, които се зараждат дигитално, да се появят физически, вече е тук“, отбеляза Иглика Йорданова.

Според двамата експерти „залез на моловете” в нашата страна все още не предстои. По думите им обаче, онези от тях, които нямат доминантна позиция, трябва да се репозиционират и да намерят нов вид употреба.

„Като цяло има огромна промяна във функциите на мола – в неговите социални такива - като средище за повече общуване, повече спорт, много повече забавления“, твърди Иван Граматиков. По думите му този процес не е неочакван.

„По-голямата част от моловете у нас вече се опитват да се преформатират и търсят нова причина потребителите да ги посещават“, отбеляза той.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:03 | 14.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още