IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Собственикът на Office 1 Superstore планира експанзия на Балканите и в Европа

Компанията иска да бъде възприемана като доставчик на цялостни офис решения

15:57 | 22.10.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Office1.bg</em></p>

Снимка: Office1.bg

Office 1 Superstore планира експанзия на Балканите и Европа, а на по-късен етап възнамерява да насочи вниманието си към Азия и Африка, съобщи пред журналисти Елка Цанкова, председател на Кооперация „Панда“, която е собственик на търговската марка. Преговорите с партньорски компании в съседни страни вече са в напреднал стадий и се очаква скоро да бъдат обявени нови проекти, допълни тя по време на събитие по повод една година от откриването на складово-логистичния център на веригата в с. Равно поле.

Общата площ на центъра е 8600 кв. м, като той е само първият етап от цялостния проект на компанията, която притежава терен от 55 декара в района и планира да прибави нови складови площи от общо 24 хил. кв. м. „Имаме капацитета да осъществим разширението с помощта на нашите клиенти през идните месеци“, посочи Цанкова.

Складово-логистичната база, в чиито първи етап са инвестирани 7 млн. евро, работи с модерна австрийска автоматизирана система за складиране и обработка на поръчки OSR, при която боксовете пътуват до складовите адреси и сами носят продуктите до двамата оператори. По този начин системата увеличава продуктивността и гарантира минимизиране на грешките до 0,1%.

В логистичната база се поддържат в наличност 15 хил. артикула, което улеснява бързото обслужване на клиентите. На ден се обработват над 500 поръчки, като целта на компанията е обемът на работа да бъде удвоен. Тя планира в скоро време да премести и централата си в базата, която сега се намира на бул. „Цариградско шосе“.

„Office 1 е близо до клиентите си и отговаряйки на нуждите на бизнеса, усещаме накъде ще се развива пазарът в страната няколко месеца по-рано чрез консервативното или неконсервативното поведение на нашите клиенти по отношение на инвестициите, които правят в оборудване, по услугите, които използват, и по намеренията им за икономии и оптимизация“, посочи Цанкова.

Компанията е представител на големи марки като Faber-Castell, но в последно време развива и собствени брандове като RFG, разработен специално за офис мебели и столове. „Office 1 отдавна не е верига магазини за канцеларски принадлежности, а искаме да ни възприемат като компания, която предоставя цялостни офис решения“, каза Цанкова.

Логистичният център е създал около 30 нови работни места за хора на постоянен трудов договор, компанията използва и много външни ресурси. Общият брой на служителите на веригата е около 1300 души, като през последната година е нараснал с 10%. Най-активни за компанията са първото и последното тримесечие на годината, съобщи Цанкова.

Office 1 Superstore  присъства на българския пазар от 21 години и има пазарен дял от 40%. Веригата разполага с 80 магазина в страната и има 130 хил. клиенти. През миналата година Кооперация „Панда“ придоби всички права върху търговските марки от портфолиото на Office 1 Superstore за целия свят. Компанията притежаваше правата върху бранда за България от 1998 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:39 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още