Ръст на приходите отчита T Market през миналата година. Собственикът на веригата „Максима България“ информира за търговски оборот от 259,7 млн. лева без ДДС за 2018 г. Приходите на дружеството растат с 19,4% спрямо 2017 г., когато приходите са били 217,5 млн. лева.
Компанията отчита 1,56 млн. лева оперативна печалба преди данъци и амортизация.
Търговската верига откри девет нови обекта в страната – три в София и по един в Карнобат, Ямбол, Несебър, Велико Търново, Нови Искър и Айтос. Така супермаркетите от веригата вече са общо 74 в 38 града. В Студентски град компанията реши да открие денонощен магазин, в който на място се приготвя храна. В друг обект в столицата са въведени каси на самообслужване.
„Максима България“ е част от Maxima Grupė, която оперира в ритейл сектора в Прибалтика и притежава търговски вериги в Литва, Латвия, Естония, Полша и България. За 2018 г. финансовите резултати и на петте пазара бележат ръст.
Консолидираните приходи се увеличават с 22,1% до 3,451 млрд. евро, а консолидираната оперативна печалба достига 223,6 млн. евро.
За 2018 г. групата инвестира 88 млн. евро в дълготрайни активи и отвори повече от 100 нови магазина на посочените пазари. Повечето са в Полша, където компанията придоби и веригите Stokrotka и Sano. През 2018-та групата реализира емисии от 5-годишни облигации за 300 млн. евро.