Пет месеца по-рано от предвиденото ще завърши разширението на пътя Слънчев бряг – Бургас в участъка Поморие – Равда, както и работата по обходния път на Ахелой. Целта е движението да бъде пуснато преди активния туристически сезон. Това каза председателят на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов пред Нова телевизия.
Той съобщи, че на 22-километровия участък от магистрала „Тракия“ по трасето между Пловдив и Стара Загора се работи денонощно. Слагаме най-високия клас мантинели и модерна маркировка, заяви инж. Атанасов, цитиран от пресцентъра на Агенцията.
До приключването на ремонтите по „Тракия“ в почивните дни ще има постоянно присъствие на Пътна полиция, тъй като недобросъвестни шофьори навлизат в аварийната лента и затрудняват всички останали.
По време на ремонтните дейности леките коли преминават двупосочно в едното платно, а камионите над 12 тона са пренасочени по обходен маршрут. Шофьорите, които искат да ремонта, могат да ползват алтернативните маршрути - Подбалканския път и пътя Пловдив – Поповица, продължавайки по пътя Поповица – Чирпан.
Тази седмица съвместно с община Бургас е започнал ремонт на участък от пътя между магистрала „Тракия“ и входа на града. 8-километровата отсечка не е ремонтирана от около 35-40 г. Първите 3 км бяха обновени през май, а от началото на седмицата се работи и по останалите 5 км.
На магистрала „Хемус“ се ремонтират два участъка – около тунел „Витиня“ и в направлението Шумен - Варна. Отсечката между София и Ботевград не е обновявана над 35 години и в момента основно се ремонтира съоръжението преди тунел „Витиня“ и тръбата на тунела в посока София. Миналата година е ремонтирана тръбата за Варна и сега трафикът преминава през нея двупосочно.
В тръбата за София миналата година подменено осветлението. Тази година ще се надградят системите за безопасност.
На виадукта „Коренишки дол“ при 36-ти км на автомагистралата се работи по стълбовете на съоръжението, които се нуждаят от спешен авариен ремонт. По платното в момента не се извършват ремонтни дейности, тъй като строителите работят под съоръжението.
преди 6 години И месо тъпкано с антибиотици и добавки за растеж. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години На ert исках да му кажа да не забравят да ядат повече суджуци със соя. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Опа, не исках да се отнася до ert...а до политическата *** и кретено-масонски бавно развиващ се в съзнанието бизнес елит на *** България. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Тия неща трябваше да ги направите още от самото начало като дойдохте на власт, сикаджийски мутри, кретено-масони и бивши милиционери, а не да се разцепите да крадете, сега до 2030-та един град смехономика, останалото деградиращо ромско гето, разпадаща се мизерия и бойкочарник/гинкочарник/шишичарник/горановчарник/доганочарник/мутрочарник/милиционерочарник/олигофреночарник/боклукчарник и т.н., след 2030-та пари за заплати в държавният сектор, за пенсии и за бюджет на ромите от фалоса. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Браво, като се съберем на пленума на ГЕРБ в Бургас ще можем да прескачаме по новия път до Слънчака. Дано само онова вице да се вразуми и да не ни пипа сосните заведения на Слънчака, там е купона. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години "8-километровата отсечка не е ремонтирана от около 35-40 г. ""Отсечката между София и Ботевград не е обновявана над 35 години "КАК СА ГИ СТРОИЛИ НАВРЕМЕТО ТИЯ ПЪТИЩА ДА ИЗКАРВАТ ПО НАД 30 ГОДИНИ, А СЕГА ОЩЕ ПРЕДИ ТРЕТАТА ГОДИНА СА ЗА РЕМОНТ.....ГЕРБ-ЕРСКА МУ РАБОТА отговор Сигнализирай за неуместен коментар