Sofia Ring Mall е на правилното място, затова рискът и инвестицията са оправдани, твърдят мениджърите на търговския център, който ще бъде открит след няколко дни - на 6 ноември. Магазинът е точно до ИКЕА, от която направо се влиза на едно от нивата на мола.
„Новият търговски център е част от по-голям проект, който включва мола, ИКЕА, жилищна и паркова зона“, заяви Никос Ксеталис, главен мениджър на Sofia Ring Mall.
Той посочи, че инвестицията вече е надвишила 130 млн. евро, като общата отдаваема площ в комплекса е 105 000 кв. м, а магазините са над 200. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group и Danaos Group, а изпълнител е „Главболгарстрой“.
Мениджмънтът планира да представи близо 400 марки, от които новите за българския пазар ще са около 100. При откриването ще бъдат заети 68% от отдаваемата търговска площ, която е 70 хил. кв. м, към края на ноември – 76%, а до Коледа се очаква да се достигне до 82%.
Инвеститорите се похвалиха с архитектурната концепция, която залага на дневната светлина, тъй като са си поставили за цел тя да достига до всяка точка на сградата. Другото, с което сградата се отличава, са многото зелени площи и терасите.
Молът има кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито на Балканите, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв. м, паркинг с общо 3 500 места и VIP паркинг със 100 места.
Новост за българския пазар е гръцката верига notosgalleries, която отваря на площ от 6 500 кв. м. Веригата е представител на концепията магазин-в-магазина – там са представени различни известни брандове, като всяка марка е отделена от другите в обособено пространство. Универсалният магазин, който претендира да е най-големият в страната, ще предложи облекла на 100 световни бранда, аксесоари, чанти, обувки, козметика и парфюми.
Някои от марките, които ще се предлагат в магазина, са Lauren by Ralph Lauren, Lacoste, DKNY, Calvin Klein, Armani, Chanel, Bvlgari, Guerlain, Chloe, Dior, Jennifer Lopez, Matou France, Alouette, Grant, Helmi, Sabbato, More & More, Migato, Chip&Chip.
ZBS retail group, която от 8 години е на българския пазар, отваря в мола 22 магазина на 4000 кв. м. „Това е риск, но без поемане на рискове в съвременния бизнес свят една фирма не може да се развива“, заяви Мариела Остенд, управляващ директор на компанията.
„Sofia Ring Mall е на вярното място като добра транспортна локация, от търговска гледна точка е много функционален и е лесно потребителите да се ориентират вътре“, заяви тя.
Магазинът открива едновременно с увеселителния център на закрито FUNTASY Ring Park, планиран за забавления за деца на всички възрасти. Част от забавленията са ледена пързалка, въртележка, арена за каране на колелета, надуваеми атракциони и трамплини, сцена за представления и парти зони за тържества и рождени дни.
Сред ключовите наематели на новия търговски комплекс са и веригите Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Cine‘ Grand и Sofia Karting.
Вижте в галерията как изглежда търговският център.
преди 10 години И какви български стоки ще се продават в тези безброй молове? Ние отдавна сме завладени от чуждите стоки, тези компании ни търсят като пазар и нищо друго. Лъоскави ментета, красив интериор, изчезващи български плодове, зеленчуци, друхи, бяла техника, коли, храни (всичко е от внос). Нашата безреботица е твърде висока (12%) при около 0% за Унгария. Тези икономически агресори искат да заличат всички спомени за чудесна българска продукция, търсена и в и извън страната. Гредат на нас като на диви аборигени. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Един чудесен проект, дългоочакван от всички. Но проекти от този мащам няма как да бъдат реализирани в по-маките градове. Ето Ви една добра причина да посетите софия :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Ами браво и честито.В столицата вече има прекалено много молове, а има много градове в които нямаме и един мол. Пазарът е много неравномерно разпределен. отговор Сигнализирай за неуместен коментар