Мощността на автобуса се осигурява от два електромотора, всеки с мощност по 155 конски сили, които се захранват електричеството, идващо от горивната клетка. Автобусът е напълно безшумен и отделя вода вместо вредни емисии. Возилото е оборудвано с 10 резервоара за водород, които осигуряват пробег за около 200 километра. Това не е много, но зареждането на резервоарите отнема около 10 минути.
FC Bus вози 77 човека и идеята да спомогне за превръщането на големи градове като Токио в по-чисти и по-тихи места. Това обаче далеч не е всичко. На борда на автобуса има никел-метална батерия с капацитет 235 kWh, която може да бъде използвана и като източник на електричество в екстремни случаи – при цунами или земетресение. Япония често се сблъсква с такива природни катаклизми и затова автобуси като FC Bus може да се окажат в ролята на животоспасяващи средства.
Водородните технологии са все още скъпи и според вестник The Asahi Shimbun, цената на един такъв автобус ще е около 1 милион долара. Само за сравнение, автобус с дизелов двигател е четири или пет пъти по-евтин. Шефовете на Toyota обаче се надяват, че ще успеят да продадат поне 100 такива водородни автобуса на градската управа на Токио, за да бъдат използвани по време на Олимпиадата през лятото на 2020 година.