Анонсираният преди няколко месеца топ модел Lada Vesta Signature е напълно готов, като 10 екземпляра вече обслужват представителството на Самарската област в Москва. Държавните служители ще трябва да изпробват машината и да я оценят, като от това ще зависи бъдещето на модела.
С новата Vesta Signature руската автомобилна компания се надява да конкурира успешно доказаните бизнес седани на европейските, азиатски и американски марки. Моделът е замислен като луксозна, но и практична алтернатива на стандартния модел, което го превръща в подходящо решение и за таксиметровите компании, разкрива ръководството на АвтоВАЗ в интервю за фирмения канал VAZ TV.
Vesta Signature е напълно готова за поточната линия, като качването ѝ на конвейера зависи от оценката на служителите на представителството на Самарската област в Москва, които ще изпробват флотилия от 10 автомобила в продължение на няколко месеца.
Както разкрива главният дизайнер на АвтоВАЗ Стив Матин, който пристигна в руската компания след успешна кариера във Volvo и Mercedes, новата версия на Vesta е не просто луксозна, но и практична и изискана.
Моделът представлява удължена с 250 мм модификация на стандартната Vesta. Благодарение на това в салона има с 200 мм повече свободно пространство за краката на возещите се отзад пасажери, както и допълнително пространство в областта на главите.
Задните две места са разделени от масивна конзола, а сред екстрите на борда присъстват кожен салон, двузонов климатик, вградена в покрива антена, отваряща се с бутон в купето капачка на резервоара, модернизирана система за измиване на предния прозорец, инфо-развлекателна система и др.
Задвижването е поверено на 1,8-литров мотор със 122 к.с. и роботизирана трансмисия с 2 съединителя, които предават въртящия момент към предните колела.
Видео и още снимки - в Automedia.bg
Най-луксозната Lada е готова за пътя
Vesta Signature ще вози представителството на Самарската област в Москва (Видео)
11:26 | 10.08.16 г. 8Снимки: АвтоВАЗ
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
AI бумът подкрепя бизнеса на Palantir
-
Какво всъщност иска Путин от изборите в САЩ?
-
Производителят на гуми Michelin затваря две фабрики във Франция
-
МАЕ: Забавянето на енергийния преход е мит
-
Кои са най-търсените жилища в големите градове у нас и какви са цените им?
-
Кризата във Volkswagen удря голям доставчик на автомобилни части
-
Западни служби обвиняват Русия в опит за саботаж на самолети, летящи за САЩ и Канада
-
„Гунди – легенда за любовта“ вече е най-гледаният български филм от 1989 г. насам
-
Първият дървен сателит в света се отправи към Космоса
-
Изборите в САЩ отварят широко прозореца на възможностите за масиран щурм на Русия в Украйна
-
С близо 80% за година растат продажбите на злато в България в края на октомври
-
Германското правителство е на ръба да се разпадне, ето какво може да се случи
Най-четени новини
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Минималната заплата във Великобритания ще се повиши с 6,7% през 2025 г.
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
Колко е важна марката и защо не можем да имаме кисело мляко „Кисело мляко“?
-
Крахът на Northvolt тласка броя на фалитите в Швеция до исторически високо ниво
-
ГБС участва в изграждането на стратегически газопровод за Централна и Югоизточна Европа
-
Газът от Азербайджан ще покрие по-малко от половината потребление през ноември
-
Русия струпа 200 хил. войници в Южна Украйна и Крим и готви нова офанзива
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Коментари
Финанси виж още
-
КЗП ще атакува нелоялни практики при бързите кредити с иск в съда
1 -
Премиите в общото застраховане растат с 2% в края на юни, в животозастраховането – с 9%
-
Настроенията на борсите в Азия останаха на различни полюси преди вота в САЩ
-
Биткойн ETF-ите в САЩ отчетоха най-лошия си ден от началото на търговията им
-
Анализатор: Печатането на пари в САЩ няма да приключи, но може да има съществени промени
-
Инвеститорите са доволни от силните европейски отчети, но тревогите около Китай остават
преди 8 години Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Тия пейки отзад незнам колко са удобни така като гледам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Руското "Рено" изглежда прилично. А за изпълнението - зависи на колко водки ще бъдат Серьогите и Наташките, които ще го сглобяват. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Красива, за разлика от западналите отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години В тази връзка се зачудих колко години гаранция дава отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Изглежда като фейс лифт на Дачия.Иначе 122 коня не са зле. А проблема на руското автомобилостроене винаги е бил този - дори да направят нещо прилично, докато му умуват и го тестват, докато му организират производството, то е вече безнадеждно остаряло.Иначе като дизайн и характеристики за времето си, Москвич 2141 и Лада Спутник/Самара бяха доста по-конкурентни от тоя смех, но... от момента в който четяхме за тях, до момента в който тръгнаха по пътищата минаха 5 години, през които запада вече ехеееее .. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Секси е. отговор Сигнализирай за неуместен коментар