Създадената от Росен Даскалов автомобилна компания SIN Cars показа най-новата си суперкола. Автомобилът дебютира на автомобилното изложение в Женева, като представлява щателно преработена версия на показания преди около три години първи SIN R1.
SIN R1 в компанията на пазарните си конкуренти
Новият автомобил също носи името SIN R1 и до известна степен прилича на предишните прототипи. Реално обаче представлява напълно нова кола, в която са инвестирани над 5 милиона евро, споделят от SIN Cars.
Една от най-големите новости е карбонът, от който са направени както кокпитът, така и купето на последния SIN R1. Този иновативен материал, използван при най-ексклузивните спортни коли, е значително по-здрав и лек от фибростъклото, което бе в основата на първия SIN R1.
Въпросните въглеродни влакна се изработват в завода на SIN Cars в България. Самата компания е базирана в меката на автомобилния спорт - Великобритания, където се правят финалните настройки и сглобяване на автомобила.
Щандът на автосалон Женева 2016
Новият SIN R1 може да се похвали с още редица иновации, засягащи спирачките, двигателите и окачването. Впрочем последното е заимствано от Формула 1 и разполага с практична екстра - хидравличната повдигаща система, която увеличава до 40 мм височината на автомобила при шофиране до 60 км/ч - много удобно за неравните улици на града.
Също с идея за повече практичност автомобилът е снабден с неголям багажник, както и с широк набор от екстри в салона.
Що се отнася до двигателите, компанията на русенеца Росен Даскалов използва върховите агрегати на американската GM, като ги оптимизира допълнително. Моторите са V8 и имат обем 6,2 и 7,0 литра. Мощността варира от 450 до внушителните 660 к.с. И всичко това при обща маса на автомобила от само 1250 кг.
Техническите характеристики също впечатляват. Ускорението 0-100 км/час при върховата версия с 660 к.с. става за само 3,0 секунди. Скорост от 200 км/час се постига за 9,7 сек., като колата продължава да ускорява чак до 300 км/час.
Състезателният SIN R1 GT4
Новият SIN R1 е вече в продажба. Цената му е 145 000 британски лири (без включени такси), или малко над 360 000 лв. Почти толкова струват новите Honda NSX или Porsche 911 Turbo.
SIN Cars предлага няколко версии на своя SIN R1, включително състезателна, която се представя успешно в GT4 сериите на FIA.
Още новини за автомобили четете в Automedia.bg
преди 8 години If I have to describe my time in the "Sin cars" company, and personally knowing Rosen Daskalov's real character, I can only say: "Worst experience ever!".Potential employees, beware!!! You will be treated like slaves, you will get unpaid, a portion of your salary will be held so that you will become "more calm" (a clever tactics Rosen Daskalov once told me while explaining how he keeps his employees under control in a stressful environment), you will most likely work extra hours, unpaid. And if you happen to claim for your rights, you may end up very unhappy with the consequences. This is not just my experience, there were a few other (now ex-) employees who also faced the true personality of Rosen Daskalov.(full text on my FB page, in the "Sin cars violates the law" folder)https://***.facebook.com/sportni.koli.3/media_set?set=a.1452063195030623.1073741839.100006808682631&type=3 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Due to the malicious actions and lies of Rosen Daskalov (my ex-employer at "Sin cars" in the period of 16 October 2013 to 2 January 2014), and the lies of a few of my ex-colleagues (Rosen Daskalov's employees), and the totally fabricated and untrue statements of the Prosecutor's office at Ruse, Bulgaria, claiming that my accuse against Rosen Daskalov is not valid, I feel as my human duty to stop hiding the truth*** and inform the World about the unfair events that happened against me during my work at the aforementioned company, and the reasons that lead to my decision to leave the latter. This, I will do in my upcoming web publications.***Which I kept in secret so far solely for the purpose to not damage the image and eventual commercial presence of Sin R1, the car on which I was working 2,5 months at "Sin cars", Ruse, Bulgaria. отговор Сигнализирай за неуместен коментар