Изцяло новото поколение на лекотоварния модел Renault Trafic е вече на българския пазар. Премиерата се състоя снощи на изискана церемония в галерия в бившия хладилен завод в София.
Гамата лекотоварни модели на Renault е лидер на пазара на Европа през последните 17 години и затова в компанията са отделили подобаващо внимание на новия Trafic. Той трябва да продължи изградените от предшественика традиции, както и да предложи напълно нови качества, съобразени с изискванията на съвременните клиенти, казаха представителите на марката в България.
В унисон с мисията си, новият Renault Trafic демонстрира не само подобрени функционалност и икономичност, но и значително по-висок комфорт, съизмерим с този при леките коли.
Моделът е наличен в две версии - товарна и пътническа, както и в дължини и две височини. По-дългата товарна версия може да превозва предмети с дължина до 4,15 метра, докато при стандартната максималната дължина на товара е 3,75 метра. Това е възможно благодарение на два хитри отвора в предната част, при отварянето на които пространството нараства съответно с 41 и 81 см. Освен това едната задна врата има механизъм за заключване, чрез който може да остане отворена по време на движение и по този начин Trafic да превозва товари с дори по-голяма дължина.
Товароносимостта на версиите варира от 5,2 до 6 куб. м., като по-късата може да побере до три европалета. Допълнителна функционалност е внесена и чрез новаторски рафт в горната част на товарното пространство. При най-голямата версия товароносимостта достига 8,6 куб. м., като са налични и множество възможности за трансформация.
Пътническите версии предлагат до 9 места, както и 550 и 890 литра багажен обем за L1 и L2 версиите респективно. Самите седалки могат да се сгъват, местят или премахват, благодарение на което обемът на товарното пространство може да бъде допълнително увеличен.
Множество места за съхранение на предмети с общ обем от цели 90 литра са предвидени и в предната част, която е изработена в стила на най-новите модели Renault. Комфортът е на високо ниво, като включва седалки, които се регулират и по височина. Воланът, който може да бъде облечен в кожа, се регулира във височина и дълбочина, а на централната конзола може да бъде поставена най-новата инфо-система на марката - MEDIA NAV.
В Renault наричат новото поколение Trafic "офис на колела". И това съвсем не е случайно. Моделът демонстрира редица удобства, сред които поставка за таблет и стойка за телефон на централната конзола. Освен това, при сгъване на облегалката на средната седалка и повдигане на капака, вграден в гърба на облегалката, се разкрива място, в което може да се постави лаптоп. Както и клипборд за документи.
Външният дизайн също е коренно променен, като сега е изпълнен в стила на леките коли. Общата дължина на Trafic е увеличена с 21 см, разпределени почти по равно между предния и задния надвеси. Предната част е по-висока, за да може да предпазва пешеходците при евентуален удар, но въпреки това коефициентът на челно съпротивление е подобрен.
Множество новости има и сред системите за безопасност - асистент при страничен вятър, асистент за теглене на ремарке, система за движение по труден терен Extended Grip, асистент при потегляне по наклон, система за предотвратяване на преобръщане, камера за движение на заден ход, двойно асферично странично огледало за оптимизиране на видимостта назад и много други.
Гамата от мотори предлага два новоразработени дизелови двигателя. И двата имат обем от 1,6 литра, разполагат със системата старт/стоп и покриват нормите на Евро6.
По-слабият мотор е оборудван с турбо с променлива геометрия, като предлага максимален въртящ момент от 300 Нм и мощност от 115 к.с. Според официалните данни средният разход на гориво е само 6,5 литра на 100 км.
По-мощният двигател със 120 к.с. е снабден с две турбини - малка и голяма, благодарение на което максималният въртящ момент от 320 Нм се постига още при 1800 об/мин. Нещо повече, около 80% от въртящия момент е наличен при едва 1250 об/мин. Официалният разход на гориво при този мотор е дори по-нисък - само 5,9 л/100 км за лекотоварните версии и 5,7 л/100 км за пътническите.
Цените на новия Trafic в България стартират от 36 242 лв. без ДДС. Сервизният интервал е на всеки две години или 40 000 км.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Новият Trafic е вече на българския пазар
"Мобилният офис" на Renault има стартова цена от 36 242 лв. без ДДС
11:11 | 29.05.15 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Европейските мита все пак успяват да охладят експанзията на китайските електромобили
-
Норвежките компании бързат да назначат жени в ръководството си
-
Икономиката на Великобритания е изпаднала в застой през третото тримесечие
-
Евтим Милошев: Няма решение за липсата на кадри по зимните курорти без работна ръка от чужбина
-
Eurelectric: Енергийните данъци задълбочават проблемите на европейската индустрия
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
2