След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.
Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.
Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.
От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, а височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.
Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).
Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.
Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Спортният NSX е готов за пътя и пистата
В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на новия модел
10:36 | 14.01.15 г.![<p>
Първото поколение на колата се продаваше като Honda NSX в Европа и като Acura NSX в САЩ. Снимка: Acura</p>](/media/files/resized/article/640x360/74a/322898f771748c77a15965338c58574a-0000187205-article3.jpg)
Първото поколение на колата се продаваше като Honda NSX в Европа и като Acura NSX в САЩ. Снимка: Acura
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Общините ще получат над половин милиард лева за подобряване на ВиК мрежите си
-
Със спасяването на имотния сектор Китай иска да убие с един куршум два заека
-
ЕК и ББР с ново гаранционно споразумение за още 40 млн. евро в подкрепа на малкия и среден бизнес
-
Търговският излишък на еврозоната е достигнал 13,9 млрд. евро през май
-
Хакерска група открадна и пусна онлайн вътрешни комуникации на Disney
-
Доверието на германските инвеститори се влошава за първи път от една година
-
С ATACMS Украйна може да удари всяка точка на Крим и значението му за Москва се топи
-
Жилищната криза в испанските градове увеличава редиците на хората без дом
-
Тръмп избра сенатора от Охайо Джей Ди Ванс за свой вицепрезидент
-
Съмнения за фиска на Франция засилват нежеланието на ЕЦБ да говори за спад на лихвите
-
Въпреки спрения износ цената на бензина в Русия достигна годишен пик
-
Пауъл: Фед няма да чака инфлацията да спадне до 2%, за да свали лихвите
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Златото се доближава до рекорд, докато трейдърите очакват Фед да намали лихвите*
1 -
Печалбата на Bank of America се свива заради по-ниските постъпления от лихви
-
Прането на пари чрез криптовалути се увеличава
-
Започна търговията с акциите на "Пейсера България"
-
Зависи ли цената на биткойна от кампанията на Тръмп?
-
Азиатско-тихоокеанските пазари не намериха единна посока във вторник