Най-обсъжданият в последно време модел на Audi - концепцията Prologue, чийто сериен вариант ще се превърне в нов флагман на марката - дебютира на автосалона в Лос Анджелис.
Концепцията Prologue е дело на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте. При създаването на автомобила той е черпил вдъхновение от модели като състезателния Audi 90 quattro IMSA GTO и първите поколения на A8 и TT coupe. Чрез Prologue Марк Лихте показва нагледно какви промени ще настъпят в бъдещите автомобили на производителя.
Audi Prologue представлява луксозно купе с щедри размери. Aвтомобилът е голям почти колкото A8, а под калниците му са побрани джанти с размер 22 инча. Дължината на модела е 5,10 метра, широчината достига 1,95 м, височината - 1,39 м., а междуосието се простира на 2,94 метра.
Впечатление прави агресивната предна част, която е доминирана от по-голяма и по-ниско разположена решетка на радиатора в сравнение с настоящите модели на Audi. Фаровете са издължени и сравнително компактни, като са оборудвани с новите лазерни светлини. А под тях са разположени големи отвори за въздух.
Задната част демонстрира най-сериозната промяна в сравнение с настоящия дизайн на марката. Светлините са по-тесни, като са свързани с хромирана лайсна, а бронята, в която са поместени изпускателните тръби, е изпъкнала.
Интересен елемент, който вероятно ще остане само на концептуално ниво, са дръжките на вратите. Всъщност такива няма. Автомобилът разполага с електромеханични врати, които се отварят при допир.
Интериорът пък е най-голямата изненада. Той демонстрира материали с топ качество - истински алуминий, хром, натурално дърво, скъпа кожа и изцяло дигитални уреди. Но е някак постен и твърден различен от това, което сме свикнали да виждаме при моделите на Audi.
Интериорът представя интересни решения, сред които "умни" подглавници на задните седалки, които се вдигат автоматично при разпознаването на пасажер. Иначе са прибрани, за да не ограничават видимостта назад. Интериорът на Prologue има и система, която в Audi наричат "личен иконом". Тя разпознава водача чрез неговия смартфон и наглася автоматично предпочитаните от него позиция на седалката, маршрути, музика и др.
Що се касае до задвижването, то е поверено на 4.0-литров TFSI двигател V8 би-турбо, който развива 605 к.с. и 750 Нм. Той работи съвместно с 8-степенна Tiptronic трансмисия и Quattro задвижване, като позволява на купето да спринтира от място до 100 км/ч за 3,7 секунди.
От компанията не споменават нищо за продуктова версия на Audi Prologue, но по-рано бе обявено, че моделът ще има и сериен вариант. Той трябва да се превърне в новия флагман на компанията, да носи името А9 и да бъде на пазарите след около 2 години.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Audi представи купето Prologue
Атрактивният модел представя бъдещия дизайн на марката
12:22 | 19.11.14 г.Снимка: Audi
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Русия се готви да продължи да воюва - в Украйна чакат щурм и към Запорожието
-
Въпреки спънките с конкуренцията Toyota планира да засили производството в Китай
-
Икономиката в новия мандат на Тръмп – ефектите в глобален мащаб са неясни
-
Руски олигарси чертаят мрачни перспективи пред икономиката на страната
-
Dow спадна с над 350 пункта, отдалечавайки се от рекорда си
-
Кадър на деня за 12 ноември
-
Инфлацията в Германия отново се ускорява
-
Валутните анализатори обръщат палачинката и очакват паритет на еврото и долара
-
Доналд Тръмп е избрал един от най-агресивните кандидати за държавен секретар
-
Криптопазарът надмина пандемичния си пик, докато биткойнът гледа към 90 хил. долара
-
Jaguar спира продажбите във Великобритания за първи път от Втората световна война
-
Петролът поевтинява заради проблемите на Китай и перспективите за свръхпредлагане*
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
Чуждите компании продължават да се изтеглят от забавящата се китайска икономика
-
Евтини празни жилища в Япония привличат чуждестранни купувачи, но има и рискове
-
Какво ще получи Илон Мъск след избирането на Доналд Тръмп за президент?
-
Фокусирана върху спасяването на индустрията, Германия не вижда потенциала при услугите
-
Европейските държави започват работа по проект за кораб от следващо поколение
-
Владимир Путин и Доналд Тръмп вече са говорили за войната в Украйна
-
Десетки хиляди работни места в германските доставчици на авточасти са застрашени
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
Коментари
Финанси виж още
-
Dow спадна с над 350 пункта, отдалечавайки се от рекорда си
-
Новият финансов министър на Германия разкритикува подхода на UniCredit към Commerzbank
1 -
Оли Рен: Възможно е намаление на лихвите през декември с оглед на дезинфлацията
-
2016 година е добър пример за това какво следва на пазарите
-
ЕЦБ ще обърне по-голямо внимание на геополитическите рискове в банките
-
А. Захариев: Тръмп иска да намали огромния дълг на САЩ чрез инвестиции в биткойн