Най-обсъжданият в последно време модел на Audi - концепцията Prologue, чийто сериен вариант ще се превърне в нов флагман на марката - дебютира на автосалона в Лос Анджелис.
Концепцията Prologue е дело на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте. При създаването на автомобила той е черпил вдъхновение от модели като състезателния Audi 90 quattro IMSA GTO и първите поколения на A8 и TT coupe. Чрез Prologue Марк Лихте показва нагледно какви промени ще настъпят в бъдещите автомобили на производителя.
Audi Prologue представлява луксозно купе с щедри размери. Aвтомобилът е голям почти колкото A8, а под калниците му са побрани джанти с размер 22 инча. Дължината на модела е 5,10 метра, широчината достига 1,95 м, височината - 1,39 м., а междуосието се простира на 2,94 метра.
Впечатление прави агресивната предна част, която е доминирана от по-голяма и по-ниско разположена решетка на радиатора в сравнение с настоящите модели на Audi. Фаровете са издължени и сравнително компактни, като са оборудвани с новите лазерни светлини. А под тях са разположени големи отвори за въздух.
Задната част демонстрира най-сериозната промяна в сравнение с настоящия дизайн на марката. Светлините са по-тесни, като са свързани с хромирана лайсна, а бронята, в която са поместени изпускателните тръби, е изпъкнала.
Интересен елемент, който вероятно ще остане само на концептуално ниво, са дръжките на вратите. Всъщност такива няма. Автомобилът разполага с електромеханични врати, които се отварят при допир.
Интериорът пък е най-голямата изненада. Той демонстрира материали с топ качество - истински алуминий, хром, натурално дърво, скъпа кожа и изцяло дигитални уреди. Но е някак постен и твърден различен от това, което сме свикнали да виждаме при моделите на Audi.
Интериорът представя интересни решения, сред които "умни" подглавници на задните седалки, които се вдигат автоматично при разпознаването на пасажер. Иначе са прибрани, за да не ограничават видимостта назад. Интериорът на Prologue има и система, която в Audi наричат "личен иконом". Тя разпознава водача чрез неговия смартфон и наглася автоматично предпочитаните от него позиция на седалката, маршрути, музика и др.
Що се касае до задвижването, то е поверено на 4.0-литров TFSI двигател V8 би-турбо, който развива 605 к.с. и 750 Нм. Той работи съвместно с 8-степенна Tiptronic трансмисия и Quattro задвижване, като позволява на купето да спринтира от място до 100 км/ч за 3,7 секунди.
От компанията не споменават нищо за продуктова версия на Audi Prologue, но по-рано бе обявено, че моделът ще има и сериен вариант. Той трябва да се превърне в новия флагман на компанията, да носи името А9 и да бъде на пазарите след около 2 години.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Audi представи купето Prologue
Атрактивният модел представя бъдещия дизайн на марката
12:22 | 19.11.14 г.Снимка: Audi
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Оценката на Tesla наближава половината от капитализацията на останалия автомобилен свят
-
Поръчките за бизнес оборудване в САЩ отчитат най-големия си ръст от над година
-
С близо 3 хиляди повече са студентите в България през академичната 2023/2024 г.
-
Кредитирането в България продължи да се ускорява и през ноември
-
Honda и Nissan формализираха преговорите помежду си
-
Поляризира ли се пазарът на памет?
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Анализатори орязват прогнозите си за икономиката на еврозоната догодина
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
-
Ръстът на цените на жилищата в България не показва признаци на забавяне
-
Планът на ОИСР за забрана на финансирането на петролни и газови проекти върви към провал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Служебният премиер прехвърли отговорността за неприетия бюджет към парламента
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
1 -
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*