Новият флагман в гамата от модели на Renault се казва Espace. Автомобилът е напълно преобразен, наподобява кросовър, като ще се излезе на европейките пазари непосредствено след премиерата си в Париж.
За разлика от предишните четири генерации, които бяха типични представители на семейните ванове, новият Espace демонстрира редица общи черти с кросовърите. Той продължава да предлага водещо пространство в салона, както и комфортна возия, но новият дизайн трябва да го направи привлекателен и за търсачите на големи семейни кросовъри.
Новото поколение на Renault Espace е построено на новата платформа CFM, благодарение на което е с до 250 килограма по-лек от своя предшественик. Моделът ще може да се поръчва в конфигурации с 5 или 7 места, а на пазара във Франция ще се предлага в четири нива на изпълнение - Life, Zen, Intense и Initiale Paris. Топ версиите разполагат с нова система, позволяваща сгъването на задните седалки да става с докосване на бутон, както и с напълно дигитални уреди, амбиентно осветление, широки възможности за персонализация и др.
Размерите на новия модел са дължина от 4,85 метра, широчина от 1,87 м., височина от 1,68 метра и междуосие от 2,88 метра. Просветът е 16 см, или с 4 см. по-голям от този на предишния Espace. Коефициентът на челно съпротивление е 0,30. Предлаганите джанти са с размер между 17 и 20 инча.
При пазарната си премиера новият Espace ще бъде наличен с три двигателя - един бензинов и два дизелови. Бензиновият е TCe 200 EDC, който вече познаваме от спортния Clio RS. Двигателят генерира 200 к.с. и 260 Нм.
Базовият дизел е познатият от редица модели на компанията dCi 130. Той предлага мощност от 130 к.с. и 320 Нм. При Renault Espace ще бъде предложен и напълно новият dCi 160, при който показателите са увеличени до 160 к.с. и 380 Нм.
Двата по-мощни агрегата се куплират с трансмисия с два съединителя EDC, докато за dCi 130 е предвидена ръчна кутия с 6 предавки. Всички агрегати разполагат със старт/стоп система и технология за възстановяване на енергията, като покриват изискванията на Евро6.
За модела е предвидено и шасито 4Control. Това е система за завиване на четирите колела, която подобрява маневреността и оптимизира поведението в завой. Когато автомобилът се движи с ниска скорост задните колела завиват в посока обратна на завиването на предните, което доставя по-малък радиус на завой. При високи скорости четирите колела завиват една и съща посока, като по този начин се ограничава типичното недозавиване за колите с предно предаване.
Цените и пълните спецификации на модела ще бъдат разкрити в седмиците след изложението в Париж.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Новият флагман на Renault
Преобразеният Espace съчетава качествата на ван и кросовър
15:09 | 03.10.14 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Норвежките компании бързат да назначат жени в ръководството си
-
Икономиката на Великобритания е изпаднала в застой през третото тримесечие
-
Евтим Милошев: Няма решение за липсата на кадри по зимните курорти без работна ръка от чужбина
-
Eurelectric: Енергийните данъци задълбочават проблемите на европейската индустрия
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
2