Германският производител Porsche разкри официално обновената версия на своя най-продаван модел - Cayenne. Проходимият спортист е получил обновен дизайн, променено шаси, нов двигател и хибридна версия, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа.
Що се касае до промените в дизайна, те засягат най-вече предната част. Там виждаме по-голяма решетка на радиатора, променена броня, различен капак на двигателя и светлини с нов дизайн. В задната част също са поставени светлини с нов дизайн, както и променени броня и задна врата.
При обновената версия на Cayenne би-ксенон фаровете са стандартно оборудване за версиите Diesel, S и S E-Hybrid, които са получили и дневни LED светлини с четири отделни диода. Версията Cayenne Turbo пък е оборудвана с челни LED фарове и системата Porsche Dynamic Light System (PDLS).
Не малки промени е претърпяла и гамата от мотори. Нов представител в нея е 3,6-литровия V6 би-турбо двигател, който заменя стария атмосферен V8 с обем 4,8 литра.
Новият агрегат генерира с 20 к.с. и 50 Нм повече, като е и по-икономичен. Показателите му са мощност от 420 к.с. при 6000 об/мин и въртящ момент от 550 Нм между 1350 и 4500 об/мин. С този агрегат версията Cayenne S ускорява от място до 100 км/час за 5,5 сек. (5,4 сек. със Sport Chrono пакет) и развива максимални 259 км/час.
Новост е и моделът Cayenne S E-Hybrid. Той съчетава 3,0-литров V6 мотор с мощност 333 к.с., електромотор с мощност 95 к.с. и литиево-йонни батерии. Общата мощност на хибридната система е 416 к.с. при 5500 об/мин. и въртящ момент от 590 Нм, който е наличен между 1250 и 4000 об/мин.
Моделът ускорява от място до 100 км/час за 5,9 секунди и развива максимална скорост от 243 км/час. Информация за потреблението на гориво не е разпространена, но пък се съобщава, че в напълно електрически режим Cayenne S E-Hybrid може да измине между 18 и 36 км. В този случай моделът може да развива най-много 124 км/час.
Останалите двигатели не са подлагани на промени.
Инженерите на марката са преработили и шасито, като сега то има по-комфортна настройка, която обаче не се отразява на динамичните качества на модела, сочи информацията. Подобрена е и системата Auto Stop/Start Plus.
Най-продаваният модел на Porsche ще стъпи на пазарите в началото на ноември. Към момента са известни цените единствено за пазара на САЩ. Там моделът стартира от 61 700 долара за версията Cayenne Diesel. Моделът Cayenne S започва от 74 100 долара, Cayenne S E-Hybrid - от 76 400, а върховата версия Cayenne Turbo се предлага срещу 113 600 долара.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Porsche разкри обновения Cayenne
Моделът е получил нов би-турбо двигател и хибридна версия, която се зарежда в контакта
11:21 | 24.07.14 г.Снимка: Porsche
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
След 22 години битка Manolo Blahnik отвори първия си магазин в континентален Китай
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
Георги Шарков: Изкуственият интелект трябва да бъде наш партньор
-
Sony записа 73% скок на печалбата
-
Бонус за работа в офис: Възможно е и се случва в България
-
Rivian омилостиви инвеститорите с контрол върху разходите въпреки срива при приходите
-
Десетки хиляди работни места в германските доставчици на авточасти са застрашени
-
Русия започна да използва масово дронове с термобарична бойна глава
-
Проблемът с безводието в България започва да разкрива мащабите си
-
Спестяванията в българските банки растат с близо 10% до 134 млрд. лева към септември
-
Audi ще съкрати хиляди работни места извън производството
-
Щатските индекси се повишиха след решението на Фед за лихвените проценти
Най-четени новини
-
Украйна е близо до своята ракета, способна да порази Москва, но ѝ липсват компоненти
-
Китайците насочват незаконно милиарди долари извън страната
-
Западни служби обвиняват Русия в опит за саботаж на самолети, летящи за САЩ и Канада
-
Какво ще получи Илон Мъск след избирането на Доналд Тръмп за президент?
-
Газът от Азербайджан ще покрие по-малко от половината потребление през ноември
-
"Лукойл" планира да продаде рафинерията си в Бургас на катарско-британски консорциум
-
Първи близки кадри на руския изтребител Су-57 от Китай показват смущаващо лошо качество
-
Кешовите наличности на Berkshire Hathaway достигнаха рекордните 325 млрд. долара
-
Защо икономиката на Испания се разширява по-бързо от другите страни в еврозоната
-
Да загубиш 165 хил. паунда за час, или как се случват измами в Revolut
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
Деси Стоянова: Когато си свел публичния си образ до редове в LinkedIn, пропускаш възможности
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
Мащабен многофункционален комплекс ще се появи на терена на бившия завод "Витоша"
-
Вълната от евтини китайски електромобили застигна и българския пазар
-
Бивш шеф на "Роскосмос": Дронове смениха "адресната регистрация" на Черноморския флот
-
Акио Тойода: Пълната електрификация при колите ще доведе до загуба на работни места
-
Гуверньорът на Австрийската национална банка: С удоволствие бих приветствал България в еврозоната
Коментари
Финанси виж още
-
Залог на Тръмп донесе 85 млн. долара на опитен трейдър
-
Спот биткойн ETF-ите отбелязват нов рекорд с подкрепата на Доналд Тръмп
-
Азиатските пазари не намериха единна посока в последната сесия за седмицата
-
Турската централна банка повиши прогнозите си за инфлацията
-
С близо 40% растат ипотечните кредити на БАКБ в края на септември
-
Петролът поевтинява, докато се очаква отслабването на урагана "Рафаел"*