След като в четвъртък се появиха първите снимки на второто поколение BMW Х6, ден по-късно германският производител представи автомобила официално. Той ще дебютира пред публика на изложението в Париж, а продажбите му ще стартират през декември тази година.
Както се окачваше, новото поколение на автомобила запазва пропорциите на предшественика, като демонстрира еволюционни промени в дизайна си. Те са повлияни от новото Х5, на което кросовърът с форма на купе е базиран. Салонът също е зает от новото поколение BMW X5, като малки разлики се откриват единствено в централната конзола, която при Х6 е получила допълнителни елементи, облечени в кожа.
Второто поколение BMW Х6 ще може да се оборудва с няколко допълнителни пакета, предлагащи различни визия и оборудване. Модификацията Design Pure Extravagance, например, поставя впечатляващи и висококачествени акценти както в екстериора, така и в интериора, а пакетът M Sport подчертава динамиката на машината, съобщават от BMW. Налични още при въвеждането на пазара ще бъдат и опциите на BMW Individual.
Що се отнася до базовото оборудване на новото поколение Х6, то е значително по-богато в сравнение с предишния модел. Без доплащане ще се предлагат биксенонови фарове, 19-инчови алуминиеви джанти, автоматично задвижване на задния капак и осемстепенна трансмисия Steptronic Sport с лостчета на волана, както и кожена тапицерия, двузонова автоматична климатична инсталация, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане и пакетът за сигурност Driving Assistant на BMW ConnectedDrive.
От компанията не разкриват точните размери на модела, като уточняват единствено, че багажникът вече предлага обем от 580 литра (1 525 литра при сгъването на задната седалка), а общата маса на автомобила е редуцирана с около 40 кг.
При въвеждането си на пазара моделът ще предлага избор от три задвижващи агрегата - един бензинов и два дизелови. Те са модернизирани, като изискват с до 22% по-малко гориво, посочват от BMW.
Топ версията - X6 xDrive50i, се задвижва от V8 бензинов двигател с мощност 450 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Двигателят позволява ускорение от място до 100 км/час за само 4.8 сек., а максималната скорост на движение достига 250 км/час. Средното потребление е 9.7л/100 км.
Дизеловите модели са BMW X6 xDrive30d - редови шестцилиндров дизелов двигател с 258 к.с. и 560 Нм, и BMW X6 M50d - редови шестцилиндров дизелов двигател с три турбокомпресора и 381 к.с. Първият се ускорява до 100 км/час за 6.7 сек., постига максимални 230 км/час и харчи средно по 6,0 л/100 км. Вторият изисква по само 6,6 литра гориво на 100 км. пробег и развива 100 км/час за 5,2 сек.
През пролетта на 2015 година гамата от модели ще бъде допълнена с BMW X6 xDrive35i (306 к.с.) и BMW X6 xDrive40d (313 к.с.). На по-късен етап ще се появи и М-версия с над 550 к.с.
Цените на второто поколение BMW Х6 ще бъдат обявени малко преди пазарната премиера, която ще се състои през декември тази година.
Още снимки вижте в Automedia.bg
BMW представи второто поколение Х6
Моделът ще стъпи на пазарите в края на годината
22:22 | 06.06.14 г.Снимка: BMW
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Евтим Милошев: Няма решение за липсата на кадри по зимните курорти без работна ръка от чужбина
-
Eurelectric: Енергийните данъци задълбочават проблемите на европейската индустрия
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Северна Корея изпраща още войски и дронове за Русия
-
Инфлацията на коледната трапеза в България се забавя, но надхвърля общата
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
2