Минути след като Renault показа новия Trafic, германската компания Opel направи същото със своя Vivaro. Моделите на двете компании делят една и съща платформа и ще се появяват на пазара по едно и също време - в началото на лятото.
Дизайнът на Оpel Vivaro също демонстрира динамична предна част, разчитаща на добре изразени решетка и фарове, но като цяло формите са малко по-сурови, изпълнени в типично немски стил. И тук интериорът остава загадка, но вече бе съобщено, че моделите ще имат по-сериозен фокус върху нуждите на бизнес клиентите, което предполага по-добре оборудван и комфортен салон.
Моделът ще може да се поръчва в три различни нива на оборудване. Ще се предлагат също така две разновидности на дължината и две на височината.
Двигателите на новото Vivaro са с намален обем, като сред тях попада новия 1.6 CDTI агрегат, изразходващ средно по само 6 л/100 км.
Въпреки че Trafic и Vivaro делят една и съща платформа, производството им ще се осъществява на различни места. Моделът на Opel ще се произвежда в Лутън, Великобритания. Продажбите започват в началото на лятото.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Opel разкри новия Vivaro
Моделът излиза на пазара през лятото
11:01 | 19.03.14 г.Снимка: Оpel
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Норвежките компании бързат да назначат жени в ръководството си
-
Икономиката на Великобритания е изпаднала в застой през третото тримесечие
-
Евтим Милошев: Няма решение за липсата на кадри по зимните курорти без работна ръка от чужбина
-
Eurelectric: Енергийните данъци задълбочават проблемите на европейската индустрия
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
2