Новият Opel Astra OPC EXTREME, който ще направи своята световна премиера след шест дена на автомобилното изложение в Женева, е наистина екстремен, съобщават от германската автомобилна марка. Това е най-мощната версия на спортната модификация на Opel Astra.
Новият Opel Astra OPC EXTREME е разработен и настроен на Северната дъга на пистата Нюрбургринг. Двигателят му е познатия 2,0-литров с четири цилиндъра, който задвижва версията OPC, но е модифициран да генерира над 300 к.с. максимална мощност.
Нещо повече, моделът е разработен директно на базата на версията Cup и пренася чисто състезателни технологии върху пътя.
Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, като това е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. С цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.
Колата разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.
"EXTREME е новият върхов модел в гамата на нашата Astra с всички качества на един супер спортен автомобил", отбелязва изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.
Ако реакцията на публиката е положителна, Opel планира производството на ограничена серия на този супер спортен, легализиран за обществените пътища модел.
Още снимки вижте в Automeida.bg
Нещо повече, моделът е разработен директно на базата на версията Cup и пренася чисто състезателни технологии върху пътя.
Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, като това е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. С цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.
Колата разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.
"EXTREME е новият върхов модел в гамата на нашата Astra с всички качества на един супер спортен автомобил", отбелязва изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман.
Ако реакцията на публиката е положителна, Opel планира производството на ограничена серия на този супер спортен, легализиран за обществените пътища модел.
Още снимки вижте в Automeida.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.