Чешката компания Skoda попълни гамата на модела Octavia с нов представител, задвижван от компресиран природен газ (CNG / метан). Новата Octavia Combi G-TEC ще бъде представена пред публика в Женева, а пазарната й премиера ще се състои непосредствено след това.
Въпросният автомобил е една от изненадите, за които съобщи вчера Skoda. Той се задвижва от 1,4-литров бензинов TSI двигател с четири цилиндъра, чиято мощност е 110 к.с. Агрегатът покрива нормите на Евро6 и ще бъде наличен единствено в съчетание със задвижване към предния мост.
Чехите не посочват динамичните характеристики на Octavia Combi G-TEC, като уточняват, че двигателя работи със система старт/стоп и при движение на метан отделя в атмосферата само 97 г/км. вредни СО2 емисии. Разходът при движение на това гориво е 3,5 кг. на 100 км.
Само на компресиран природен газ автомобилът може да измине 410 км. Пробегът на бензин е 920 км, а със заредени догоре резервоари автономията достига 1330 км.
Всички подробности окачвайте на 4-ти март, когато автосалон Женева отваря вратите си за журналисти.
Още новини от света на автомобилите четете в Automedia.bg
Skoda Octavia вече и на метан
Комбито се задвижва от 1,4-литров TSI мотор със 110 к.с.
16:18 | 21.02.14 г.Octavia Combi G-TEC. Снимка: Skoda
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Норвежките компании бързат да назначат жени в ръководството си
-
Икономиката на Великобритания е изпаднала в застой през третото тримесечие
-
Евтим Милошев: Няма решение за липсата на кадри по зимните курорти без работна ръка от чужбина
-
Eurelectric: Енергийните данъци задълбочават проблемите на европейската индустрия
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Барселона откри иновативен начин да зарежда електромобилите чрез метрото
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
Politico: Киев обвинява Словакия, че се облагодетелства от транзита на руски газ
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Две трети от французите вече са недоволни от новия премиер Франсоа Байру
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Обществени нагласи към бюджета: По-добре е да има стабилност, а не харчене
-
Новината за сливането на Honda и Nissan тласна азиатските пазари нагоре
-
Биткойнът изпрати най-лошата си седмица след преизбирането на Доналд Тръмп
-
Пазарите през 2024 г.: Инвеститорите се съсредоточиха върху САЩ
-
Петролът поскъпва на фона на охлаждането на инфлацията в САЩ*
-
Колко ниско ще паднат лихвените проценти на ЕЦБ през 2025 г.?
2