В рамките на автомобилния салон в Ню Делхи (Индия) местната компания Tata Motors представи наведнъж два нови модела – компактният седан ZEST и хечбекът BOLT.
И двата модела са замислени като „глобални” и са оформени в новия фирмен стил на Tata – Design Next. Върху тях са работили цели три дизайнерски студиа на индийския производител – местното подразделение в град Пуне, английското в Ковънтри и италианското в Торино.
Машините ще се предлагат с 1,2-литров бензинов турбо-мотор Revotron с 4 цилиндъра. Той развива 85 к.с. при 5000 об/мин. и 140 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона от 1750 до 3000 об/мин. Дизеловата версия ще разчита на 1,3-литров Quadrajet от Fiat. Той развива 90 к.с. при 4000 об/мин. и 200 Нм въртящ момент. Скоростната кутия и при двата двигателя е автоматизирана ръчна с 5 степени.
Размерите на ZEST са 3995 мм дължина, 1695 мм широчина и 1570 мм височина, а теглото – 1106 кг. В основата на седана, както и на хечбека BOLT, е платформата Tata X1.
Сред екстрите на борда присъстват 5-инчов чувствителен на допир дисплей, чрез който се командват навигацията и инфо-развлекателната система, серво управление, което променя настройки си в зависимост от скоростта на движение и др.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Tata представи два нови модела
Седанът ZEST и хечбекът BOLT ще се предлагат с избор от два мотора
13:21 | 04.02.14 г.Снимка: Tata
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
С по-достъпните електромобили германската автоиндустрия се надява на обрат
-
Владимир Путин аплодира желанието на Тръмп да придобие Гренландия
-
Вилроа от ЕЦБ: Трябва да постигнем неутрален лихвен процент до лятото
-
Администрацията на Байдън готви последен пакет помощ за Украйна за 500 млн. долара
-
Румъния насрочи нови президентски избори, но резултатите може би ще са същите
-
Потребителите в еврозоната остават предпазливи по отношение на разходите
-
Русия изглежда изпитва недостиг на системи за противовъздушна отбрана
-
Защо Гренландия има толкова голямо значение за САЩ?
-
Плановете за соларен парк в "Мини Марица Изток" още са на фаза работен проект
-
Ще надхвърли ли цената на среброто 35 долара за тройунция през 2025 г.?
-
Wall Street се притесни от последната стенограма на Фед
-
Tesla може да получи 1 млрд. евро компенсации заради нов регламент на ЕС
Най-четени новини
-
Украйна търси противодействие на ударите с авиобомби и самолети на следващия "Рамщайн"
-
КЗП: Ежегодното увеличение на цените на мобилните оператори е крайно обезпокоително
-
Руснаците оставиха танковете и напредват с малки щурмови групи в Украйна*
-
Операцията в Курска област може да принуди Русия да изтегли части от Украйна
-
Украйна започна изненадваща нова офанзива в Курска област
-
Ресторанти в зимните курорти са начислявали грешно ДДС от 1 януари
-
Защо ЕС отхвърли предложението за танц на китайските електромобили?
-
Маню Моравенов: Влизането в еврозоната ще премахне валутния риск за инвеститорите
-
К. Темелков: Още не можем да осъзнаем, че не държавите преговарят за газ
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Украйна е предложила компенсации за спрения транзит на газ, които Фицо отказал
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Руски елитни части си взимат почивка от опитите да си върнат Курска област
-
Какви са рисковете при пазаруване от Temu и Shein?
-
Автомобилният двигател на германската икономика остана без гориво
Коментари
Финанси виж още
-
Вилроа от ЕЦБ: Трябва да постигнем неутрален лихвен процент до лятото
-
Петър Ганев: От 1 януари догодина може да плащаме в евро
1 -
Азиатските пазари приключиха предимно на червено
-
Отиващият си шеф на борсовия регулатор в САЩ вижда още поле за работа при крипторегулациите
-
Петролът поскъпва на фона на нарастващите запаси от горива в САЩ*
-
Надеждите за растеж и страховете от мита продължават да повишават доходността по облигациите