Новата генерация на най-масовия модел на Mercedes-Benz - C-Class, беше официално разсекретена. От българското представителство на марката разпространиха галерия със снимки и подробна информация.
Новият Mercedes-Benz C-Class е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен от своя предшественик. Междуосието е увеличено с 80 милиметра, дължина на автомобила е нараснала 95 милиметра, а широчината - с 40 милиметра. Така в салона се открива допълнително пространство както на предните, така и на задните седалки. Обемът на багажника пък достига 480 литра.
Що се отнася до дизайна, той е по-различен от този, който познаваме от предшественика на модела. Формите на екстериора са по-представителни, но същевременно по-динамични, като се предлагат две различни „лица“. Подобно на Е-Class, те са: спортно с централна звезда или – запазено само за линия EXCLUSIVE – класическа радиаторна решетка със звездата на Mercedes на предния капак.
На голяма промяна е подложен и интериорът на колата. Той продължава тенденцията, заложена от дизайнерите при последните нови модели на Mercedes-Benz. Впечатление прави разположеният на централната конзола информационен дисплей, който се предлага в два размера - стандартен 7-инчов и опционален 8,4-инчов.
Сред другите любопитни новости в салона присъстват иновативна климатична инсталация, която с помощта на GPS разбира кога колата наближава тунел и затваря клапата за въздух отвън, както и умна пасажерска седалка, която чрез сензори отчита дали има поставено детско столче и деактивира въздушната възглавница. Налични са също така иновативен тъчпад и нов Head-up дисплей, който информира за скоростта, ограниченията, навигационните инструкции и индикира указанията на системата DISTRONIC.
Материалите са с още по-високо качество, като от Mercedes заявяват, че дизайнерите на марката са създали интериор на такова ниво, което дори при по-високи класи автомобили се среща много рядко.
Напълно нова е и техническата част на C-Class. Алуминиевата хибридна каросерия е с около 70 кг по-лека в сравнение с традиционната изработка, а общата маса е намалена с около 100 кг. Леката конструкция при новата C-Class намалява разхода на гориво до 20 процента без загуба на мощност, като едновременно позволява по-нисък център на тежестта и заедно с това се характеризира със спортно-маневрено динамично пътно поведение, сочи официалната информация.
Освен това, тя подобрява стабилността и комфорта, редуцура шума и вибрациите, като в същото време значително увеличава устойчивостта при сблъсък - основата е изградена от обезопасителна клетка за пътниците. Тя е обградена от специално изчислени и изпробвани в практиката деформационни зони, които благодарение на оптимизираните силови потоци и комбинация от алуминиеви лети детайли с високоякостни материали се грижат за максимална безопасност на пътниците.
Mercedes-Benz представи напълно новата C-Class
Моделът е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен
13:07 | 16.12.13 г.Снимка: Mercedes
напиши коментар
-
Как спортисти си проправиха път към високите етажи на властта в Грузия?
-
Мая Санду положи клетва като президент на Молдова, поставяйки начало на втория си мандат
-
Борсата във Хонконг отчете значителен ръст в броя на листванията през 2024 г.
-
Големи американски банки и бизнес групи съдят Фед заради годишните стрес тестове
-
Промените, които предложи 2024 г. в политическия пейзаж в Близкия изток
-
Старите биткойн фенове вече не са властелините на криптопазара и това носи нови рискове
-
Автомобилният двигател на германската икономика остана без гориво
-
Новата информационна система на кадастъра позволява издаване на скица за минути
-
Украйна е предложила компенсации за спрения транзит на газ, които Фицо отказал
-
Милтенова: Средната годишна доходност за осигурените лица в пенсионните фондове тази година ще е над 8%
-
"Агрополихим" купува над 20% от "Неохим" чрез дъщерно дружество
-
САЩ и Япония обвиняват Северна Корея в кражба на криптовалута
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
Автомобилният двигател на германската икономика остана без гориво
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
"Коледно чудо": След 70 часа преговори ръководството на VW се разбра със синдикатите
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Коментари
Финанси виж още
-
Борсата във Хонконг отчете значителен ръст в броя на листванията през 2024 г.
-
Големи американски банки и бизнес групи съдят Фед заради годишните стрес тестове
-
Старите биткойн фенове вече не са властелините на криптопазара и това носи нови рискове
-
2024 г.: Финанси по време на политическа криза
-
Най-натоварената година на сливания и придобивания от 2020 г. подкрепи акциите на европейските банки
-
Азиатско-Тихоокеанските пазари не намериха единна посока ден преди Коледа