След като разкри обновените версии на Insignia - седан, лифтбек, комби и Country Tourer, германският производител Opel представи и флагмана в гамата - спортната OPC. Моделът е преминал през аналогична модернизация, която обхваща дизайните на екстериора и интериора, ходовата част и системите в колата.
Що се отнася до визуалните промени, новостите там обхващат предната част, където доминират новите светлини, по-изразителната решетка на радиатора и леко изменената броня. В задната част виждаме познатата изпускателна система с две специфични тръби, както и новите фарове и хромираната лайстна, която сега се слива с тях. Новости има и в гамата от джанти, както и при цветовете и тапицериите.
В интериора модернизацията обхваща почти всичко. Изцяло обновена е централната конзола, на която е поставена нова инфо-развлекателна система за сметка на не малкото механични бутони, с които разполагаше вече старата Insignia OPC. Воланът и спортните седалки също са нови, както и уредите на инструменталния панел, при които километражът е позициониран в средата. На разположение на водача са и специфични данни като налягането и температурата на моторното масло, напрежението на акумулатора и зареждането му, позицията на дроселовата клапа, използваната мощност и страничното ускорение.
По отношение на задвижващият агрегат, сериозни промени не са правени. Той е 2.8-литров V6 и генерира 325 к.с. и 435 Нм. Благодарение на задвижването към четирите колела, което от типа Haldex, разполага с електронно контролиран блокируем диференциал и може да промени пропорциите на въртящия момент от нула до 100 процента между предния и задния мост, както и между задните колела, Insignia OPC е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.0 секунди (Sports Tourer: 6.3 секунди). Максималната скорост на движение е ограничена на 250 км/час, а средното потребление на гориво е в рамките на 10.4 л/100 км. При неограничената версия на модела максималната скорост на движение достига 275 км/час.
Модернизации са правени и по ходовата част, която е усъвършенствана. Специално внимание е отделено на задния мост, при който около 60 процента от компонентите са нови. Оптимизирани са също така характеристиките по отношение на шума и вибрациите, както и софтуерът на системата ESP, който е специално настроен да реагира по-добре при поява на тенденция към недозавиване, сочи прессъобщението от Opel.
Към момента няма информация за пазарната премиера на модела. Не се съобщават и цените. Всички подробности трябва да станат ясни след по-малко от три седмици, когато автосалон Франкфурт 2013 ще отвори врати.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Opel представи новата Insignia OPC
Флагманът демонстрира нов дизайн и подобрени показатели
17:18 | 26.08.13 г.Снимка: Opel
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
COP29 приключи, сега нещата трябва да се надградят съществено
-
Как Тръмп може да се възползва от Европа, за да стане глобален миротворец
-
Квартал във Варна е лидер у нас по най-високи средни цени на тристайните жилища
-
Компаниите за контейнерни превози поръчват нови кораби, за да намалят вредните емисии
-
Британският премиер обещава „радикална“ промяна на социалните разходи
-
Влиянието на Китай в Латинска Америка тревожи Вашингтон
-
Ядрената заплаха на Владимир Путин е един опасен магически фокус
-
ESG стандартите все повече се налагат сред българските компании
-
Същинският колапс на Northvolt започна с оттеглената поръчка на BMW
-
Номинираният за финансов министър на САЩ иска председател на Фед в сянка
-
Тръмп прави портфолиото 60/40 отново велико
-
Страните поставят основата на глобалната търговия с въглеродни кредити
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
-
Бойко Атанасов: Приемането на България в еврозоната ще доведе до повече инвестиции
-
Коя е най-добрата валута за инвестиции в момента?
-
Русия е уведомила САЩ за удара с "Орешник", Путин потвърди успеха на западните ракети
-
САЩ обвиниха един от най-богатите хора в света в схема за подкупи за 260 млн. долара
-
"Шелли груп" обмисля пренасяне на производството за САЩ в България
-
Служебното правителство одобри промените в данъчните закони
-
Ирина Христова, АОНК: Расте делът на незаконните участници в небанковото кредитиране
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Ако светът иска да заличи 100 трлн. долара публичен дълг, да погледне към Нова Зеландия
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
България е сред страните в ЕС с най-голямо месечно увеличение при производството на услуги
-
План Б на Украйна - оръжейна независимост от Запада, върви към реализация
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Кристалина Георгиева: Целта България да се присъедини към еврозоната е изпълнима
-
Драгомир Кузов: България стигна до петото място в Европа по производство на велосипеди
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „Хидравлични елементи и системи“ АД
-
Тръмп прави портфолиото 60/40 отново велико
-
Номинираният за финансов министър на САЩ иска председател на Фед в сянка
2 -
Как Пекин пое контрола над финансовия център на Хонконг, докато Западът гледаше от страничната линия
-
Криптоиндустрията - инвестиционен ренесанс или поредният балон?
4 -
Фед: Дълговото бреме на САЩ е най-големият риск пред финансовата стабилност
1