Германският автомобилен концерн BMW е удвоил продажите на хибридни и електрически модели за първото тримесечие на 2017 г., като резултатът достига почти 20 000 единици. Това съобщи шефът на германския автопроизводител Харалд Крюгер след публикуването на финансовия отчет за периода. Той бе категоричен, че имено електрификацията на моделната гама е един от приоритетите на BMW.
Като цяло дялът на „зелените” машини на BMW си остава малко над 3%, но продажбите нарастват. Това се отнася най-вече за хечбека i3, чийто резултат за периода е удвоен. Очакванията са моделът да стане още по-успешен с излизането на специалнната версия Carbon Edition, която ще се предлага на някои пазари в Европа.Тя се отличава от стандартния модел по цвета си – Carbon Black, 20-цоловите джанти и светодиодната оптика. В оборудването влизат кожен салон, система за помощ при паркиране, панорамен покрив, аудисистема Harman Kardon и мултимедиен комплекс със сензорен екран.
Специалната модификация ще е достъпна само за версията на i3 с батерии с капацитет 94 кВт/ч, като цената стартира от 53 731 евро.