TBI Bank предоставя на своите клиенти и партньори бързи услуги с най-високо качество. Звучи клиширано – също както и изказването, че екипът на банката мисли глобално и се адаптира бързо към ИТ предизвикателствата на новата финтех реалност. Но понякога клишетата имат причина да са такива.
Такъв беше случаят във вторник, когато TBI Bank получи награда за ИТ проект на годината в банковото дело за Payment Hub – автоматизирана система за плащания. Тя е разработена за компаниите от бизнес групата на 4finance във Финландия, Латвия, Литва и Испания. 4finance, глобален лидер в дигиталното кредитиране, е собственик на TBI Bank.
Какъв проблем всъщност решава Payment Hub? Тъй като TBI Bank предлага бързи евротрансакции, клиентите на 4finance могат да получат одобрените кредити в банковите си сметки в реално време. Това е напълно автоматизиран процес, който позволява да се минимизира човешката намеса и операционния риск. Накратко, Payments Hub е синоним на ефективност и рентабилност, тъй като възвръщаемостта на инвестициите достигна 200% само за 10 месеца.
„В TBI Bank се стремим да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение и Payment Hub показва, че това не е просто обещание, а реалност. За нас бъдещето на финтех е днес", каза главният оперативен директор на банката Николай Спасов.
„Клиентите ни са в центъра на всичко, което правим, а платформата Payment Hub на TBI Bank гарантира, че те разполагат със сигурен канал, на който да разчитат", каза Андрю Целер, вицепрезидент на 4finance Group. "С него можем да осъществяваме плащания мигновено и да използваме оперативната ефективност в региона на SEPA ”.