Тетра Пак®, компанията, чийто слоган е „Запазва доброто”, представя нова картонена опаковка – Tetra Brik Edge. С характерна разпознаваема форма, по-голям отвор и наклонена горна част, тя осигурява повече удобство и по-добро потребителско преживяване.
И това съвсем не са най-важните предимства на Tetra Brik Edge. Непрозрачната картонена опаковка предпазва от пряката слънчева светлина и въздуха и така съхранява ценните съставки в продуктите. Разбира се, причината за това високо качество на съхранение на продуктите в опаковките се дължи на материалите, които я изграждат – както останалите продукти на компанията, новата опаковка се състои от няколко защитни слоя.
Новата опаковка носи съществени ползи не само за потребителите, а и за бизнес партньорите на Тетра Пак®. Наклоненият горен панел предпазва капачката, когато опаковките се подреждат една над друга на регала или в склада. Този детайл, заедно с отлично организираните логистични дейности, съществено повишава ефективността при съхранението и дистрибуцията.
Използваните материали в опаковката Tetra Brik Edge осигуряват здравина и стабилност, едновременно с по-лесни възможности за печат върху нея. Това е добро допълнение към основната функция на опаковката за предпазване на млякото от външни фактори, като влага, въздух и светлина.
Верея на ОМК е брандът в България, който в момента се възползва от предимства на опаковката Tetra Brik Edge. Прясното мляко Верея е добре защитено, а символът на тази защита е още по-лесно разпознаваем по рафтовете в магазините. “Опаковката Tetra Brik Edge ни носи непосредствени ползи във все по-конкурентния пазар на напитки. Опаковката пести място в складовете и магазините и намалява разходите при транспортиране. И изглежда фантастично на палета”, споделят от ОМК.