HomeMax е новото име на магазини Baumax. Веригата, която смени австрийския си собственик в края на миналата година, променя и концепцията си, позиционирайки се като място за цялостни решения и завършени продукти. Новият собственик обещава да запази традиционно силните сектори „Градина” и „Строителство”, но вече въвежда допълнителни услуги, които са различни от предлагането в другите строителни хипермаркети.
Според управителя Захари Занев „Световните тенденции се променят и в глобален мащаб вече всички вериги се опитват да следват модела, наложен от IKEA – предлагане на цялостно решение за дома, като същевременно клиентът запазва свободата си да комбинира сам различните продукти и материали. Ние искаме да запазим наложените добри практики от предшествениците ни, но ще се съобразим с българските потребности и особеностите на нашия пазар“.
Веригата е предпочитан доставчик на строителни материали за домашните майстори и е постоянен партньор на големите строителни фирми в страната. Тя предлага над 40 000 артикула, много от които са от собствена марка.
„Австрийската верига майка ни предоставя продукти и материали от най-високо качество със собствени марки, което ни дава предимството на оптимално съотношение цена-качество, защото не се плаща премия за бранд и ние, естествено, ще запазим и развиваме тези продукти. Но същевременно, нашата цел е да въведем и най-добрите продукти от местните производители”, споделя управителят на веригата.
В магазините вече кипи усилена работа по подреждане и аранжиране на новата стока. HomeMax ще посрещне пролетта с 300 000 цветя и нова визия, която убедително подкрепя слогана „Един дом, много идеи“.