За поредна година компаниите МетЛайф България и ОББ МетЛайф затвърдиха лидерската си позиция на животозастрахователния пазар у нас. Двете дружества се грижат за финансовата защита на над 500 000 индивидуални и корпоративни клиенти. Те притежават едни от най-успешно развиващите се търговски структури, осигуряващи им стабилни позиции по отношение на ключови бизнес показатели като задържане на клиентите, премиен приход, възвращаемост на капитала, покритие на границата на платежоспособност и оценка на клиентите по отношение качеството на обслужване.
За да обяви постиженията си за 2013 г., плановете си за развитие и растеж през 2014 г. и да награди най-добрите животозастрахователни консултанти и мениджъри, МетЛайф организира Гала вечер на 21-и февруари в хотел „Шератон“ София. Най-тържествената част бе връчването на Международните награди ЛИМРА 2013 за качество на продажбите и продуктивност, наградите „Звездна лига” и „Top producers 2013” за постигнати най-високи професионални резултати през изминалата година. Престижните награди бяха връчени от генералния мениджър на МетЛайф България Георгиос Цаконас и от регионалния президент на компанията за Източна и Южна Европа Майкъл Хаджидимитриу.
Опирайки се на своята мисия – да помага на хората да вземат повече от живота, МетЛайф отбеляза още една успешна година, в която фокусът отново бе върху ориентираността към клиента. Според проучванията на компанията броят на клиентите, които биха препоръчали МетЛайф на свои близки и приятели, е нараснал значително спрямо предходния период. 86% от клиентите на компанията споделят, че са доволни и много доволни от качеството на обслужване, което получават.
„Имаме ясното съзнание, че да развиваме бизнеса на компанията, без едновременно с това да повишаваме стойността на услугите ни за нашите клиенти, е по-скоро краткосрочен, отколкото дългосрочен успех. Клиентът е причината да сме тук! Неговата растяща удовлетвореност трябва бъде в основата на нашите усилия и определението ни за успех. Нашият клиент е доминиращата, ако не и единствената, движеща сила за всичко, което правим. Фокусирането върху клиента не е просто добър начин да се прави бизнес. Това е единственият начин да се прави бизнес“, сподели Цаконас в обръщението си към гостите на събитието.
Резултатите от изключително успешното сътрудничество между МетЛайф и ОББ, отбелязало премиен ръст от близо 15 % спрямо 2012 г., значителният потенциал за растеж на Компанията във всички канали на дистрибуция и утвърдената нагласа за успех на търговската структура се откроиха като ключови послания на вечерта, отразяващи също и стратегическите цели на МетЛайф в глобален мащаб.
MetLife, Inc. е водещa международна застрахователна компания с над 145-годишна история. В световен мащаб компанията предоставя индивидуални и групови застрахователни продукти, като обслужва милиони клиенти в над 50 страни по света. Чрез своите клонове и дъщерни дружества, MetLife заема водещи пазарни позиции в САЩ, Япония, Южна Америка, Азия, Европа и Близкия изток.
„АЛИКО България Животозастрахователно Дружество” ЕАД е компания на MetLife Inc., основана през 1999 г. Продуктите и услугите предлагани от компанията се предоставят под търговската марка “MetLife”. Компанията заема едно от водещите места на българския застрахователен пазар и предлага широка гама застрахователни продукти, както за индивидуални, така и за корпоративни клиенти. Компанията обслужва клиентите си чрез представителства в градовете: София, Пловдив, Варна, Бургас, Перник и Велико Търново.
За повече информация, моля посетете www.metlife.bg и www.metlife.com!


“Свободата няма посока”: 33 творци откриват сборна изложба във Варна
Къде и как да изхвърлим разделно отпадъците си във Варна?
Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
БАН през 2025 г.: Овладей енергията на звездите и предскажи гнева на земята
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
"Алфа Рисърч": ГЕРБ остават първа политическа с 21%, ИТН няма да влязат в НС
Наднорменото тегло е болест: Има възможности за лечение
В Одрин се оплакват от фалшиви 50 лв., използвани от български туристи
Терзиев: СОС да възложи на Световната банка анализ на "Топлофикация - София"
38-годишен затворник почина в линейката, разследват причините
преди 11 години Тук май сте забравили да напишете "Материал препоръчан от партньор..." или както там беше. отговор Сигнализирай за неуместен коментар