IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Ангел Матеев, зам-началник сектор „Банкиране на дребно“, Пощенска банка

11:26 | 23.01.15 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Ангел Матеев, зам-началник сектор „Банкиране на дребно“, Пощенска банка

Ангел Матеев е заместник - началник сектор „Банкиране на дребно“ и началник управление „Банкиране малък бизнес“ в Пощенска банка, в която работи повече от 11 години. Банковата си кариера започва преди 17 години и през професионалния си път заема различни мениджърски позиции. Завършил е магистратура по макроикономика в СУ „Св. Климент Охридски“.

Ангел Матеев и неговия екип в Пощенска банка вече много години изграждат стабилни, дългосрочни и доверени партньорски отношения с компаниите, представители на малкия бизнес в България. Съвместно с български и международни институции осигуряват на клиентите работещи финансови решения в подкрепа на бизнеса им чрез кредитни линии, лизингови програми и гаранционни схеми. Партньори на банката са Българска банка за развитие, Европейска банка за възстановяване и развитие, Националния Гаранционен фонд, Софийски Гаранционен Фонд за подпомагане на малките и средни предприятия и др.

В края на 2014 г. Пощенска банка постави началото на нова ритейл стратегия - да предоставя освен универсални банкови услуги, а продукти спрямо нуждите на клиента и следва модела за банкиране на новите си собственици – световните американски и канадски фондове, които през миналата година закупиха мажоритарния пакет акции.

Развитието на бизнеса през 2015 г. и увеличаване качеството на обслужване е сред приоритетите на Пощенска банка. Новият модел на обслужване съчетава иновации и специализация на услугите и надгражда досегашните добри практики за банкиране чрез изграждане на мрежа от специализирани клонове. Първите центрове „Банкиране малък бизнес“ са вече факт в София и Пловдив, а до края на 2015 г. в страната ще отворят врати още 10 от този тип. Сериозни инвестиции до края на годината се планират също и за развиването на иновативни канали за обслужване. Освен профилираните центрове, ще бъдат създадени и интернет базирани услуги, които ще разширят мобилните възможности за предоставяните на клиентите услуги.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:30 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 3 rate down comment 0
pslabakov
преди 9 години
Питайте колегата Матеев какво правим с кредитите в швейцарски франкове .. като гледам от колко години работи в пощенска един вид им се явява баща.Та ако е възможно да каже как така излъгаха хората, че кредитите са изгодни, как бутнаха хората към ръба и как не им подават ръка .. да не говорим че договорите за кредит са съдебно доказано пълни с неравноправни клаузи и в допълнение ще кажа че напълно съм съгласен с Искров че в БГ няма кредити в CHF .. тъй като въпросните кредити са служебно превалутирани в евро в деня на отпускането им .. така че реално никой потребил не е получил и един франк .. престъпна схема отвсякъде
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още