Застраховка Гражданска отговорност на МПС трябва да увеличи своята стойност, след като единствено цените на резервните части са се понижили, а всички други разходи са се повишили, каза Стоян Проданов изпълнителен директор на ЗД Бул Инс АД по време на Клуб Investor.bg.
Застрахователите трябва да направят увеличение и надзора трябва да следи за това, защото ще дойде денят в който сметката трябва да се плати и се вижда, че този ден приближава, сподели Проданов.
Факторите за увеличаване на цената по гражданска отговорност са обезщетенията присъждани от съда, фактът, че зелената карта изведнъж стана неизменна част от гражданската отговорност, а по зелената карта отговорностите са доста по-големи.
Фактори като цяло за общото застраховане са и измамите и кражбите, като в доста случаи има измами, които са обявени като кражби. Не на последно място техническите резерви носят много ниска доходност, спрямо преди 3 години, изброи Проданов.
Благосъстоянието в България не позволява да видим европейски цени на гражданската, сподели Проданов.
Снимки от събитието може да разгледате тук
Клуб Investor.bg се осъществява благодарение на:
Генерален спонсор: Emporiki bank Credit Agricole Group
С подкрепата на: Johnnie Walker, Eucerin, Bulvaria, Euroins и със специалното участие на Енемона
преди 13 години Извинявайте но представляваната от Вас компания има ли проблеми с кражбите на ПС?! Доколкото знам "Бул Инс" презастраховате риска "кражба" и на ДЗИ....може и да греша за което се извинявам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Не ви предложих да повикате премиера, а съответните звена в МВР занимаващи се с кражби на МПС. Надявам се не сте от хората, които при проблем със сателитната телевизия се обръща към главния прокурор, ВиК или кварталната аптекарка. Ако на застрахователите проблемът са им кражбите на автомобили могат да си дискутират, колкото и когато пожелаят, но това няма да намали кражбите. Дискусиите - със студенти и в академичните среди, но ако се търси прагматизъм, то търсете с кой може да се реши проблема. Или си правете застрахователни седянки, ако това ви влече и се намират пари да ги организират. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Прав сте, важно е да се цитира точно. Така се вижда, че аз съм съгласен (нямаше друг с подобна теза), че обективно не може в България ГО да е с европейски цени.А за кражбите - дума стана на самата среща. Ако се кажеше,че проблем е софтуера - Бил Гейтс ли да викаме? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Камъни в градината на журналистите от *** - ето, колко е важно да се цитира точно и пълно. Аз лично спирам да чета публикуваните дискусии, след като авторите твърдят, че ги цитират неточно, което може крайно да подмени смисъла на информацията. Гениалността е рядкост днес, но има добри практики за взаимстване. Защо например, след като се твърди, че кражбите на автомобили са основен проблем пред застраховането, не бяха поканени хора от МВР отговарящи и занимаващи се с проблема? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Написаното е резюме на журналист, изказването е цялостно във видеото. Регулаторът взема решенията, компаниите изпълняват съобразно регулациите. Форумът е за дискусии, не за изземване функциите на КФН. А за гениални предложения винаги има глад в медиите... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години ОК, но ето как е написаното по-горе, което обърква: " ...Факторите за увеличаване на цената по гражданска отговорност са обезщетенията присъждани от съда, фактът, че зелената карта изведнъж стана неизменна част от гражданската отговорност, а по зелената карта отговорностите са доста по-големи. Другите фактори са измамите и кражбите ..." . И когато сте се събрали хора с претенции и опит в бранша, по-скоро се очакват решения и предложения, а не констатации. После се сърдят, че искал Орешарски да разваля седянката. Аз решения и предложения за справяне с кражбите не прочетох, а има, има много какво да се направи отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години По отношение на бонус-малус -всички го искат,но не може- защо не се въвежда- поради КАТ ли -че не давали достъп до базата си. Застрахователните фирми имат достатъчно информация кой шофьор прави нарушения, имал е произшествия и щети и кой не е правил. И тази информация като се обобщи от едно независимо бюро(в което всички участват, пък и да не са всички) за последните 5-6 години и ще излезе информация - кому трябва да се завиши цената двойно, кому да се отстъпи. Освен всичко има и показатели - като възраст, пол и други които са достъпни.Относно кражбите- това е комплексен проблем, с който всички трябва да се борят- само ще маркирам, без изчерпателност какво може:- да се отказва каско за модели които са много търсени от крадцитеда се отказва или да се завишава цената на лица които изглеждат неблагонадеждни (осъждани, със необслужвани дългове, с просрочия в кредитния регистър, други потенциални измамници)- да се подзастрахова, опасна кола -каско на половин цена отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Вижте изказването на г-н Янчев, той говори за кражбите като основен източник на загуби за компаниите, не ГО. Това за измамите е реплика към споменатото. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Виж тезата ми и тогава коментирайте - а тя е, че именно ниската покупателна способност е ограничителния фактор на растежа на цените на ГО! Въвеждането на Бонус-Малус се желае от всички, но не може да се приложи към момента. А относно инвестирането на резервите - някой друг да спекулира с гръцки дълг, отговорна компания не може да си го позволи, това е предателство към клиентите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Цитирам: " ...Другите фактори са измамите и кражбите, като в доста случаи има измами, които са обявени като кражби.." Г-нът говори за Гражданска Отговорност и намесва кражби на автомобили ??? Какво общо имат и как риска Кражба засяга отговорността към 3ти лица, което е Гражданската Отговорност ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар