Проникването на животозастрахователните продуктите у нас е символично, като пазарът е доминиран от задължителни застраховки, което убива търговската дейност, сподели Светла Несторова, изпълнителен директор на изпълнителен директор на ЗАД БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП.
Хората без застраховки не са по-малко образовани от всички останали, но истината е, че ако някой не почука на вратата, човек никога не хуква рано сутрин да си купи спестовна животозастраховка, заяви Несторова.
Това е бизнес доминиран от дистрибуцията, в който брокерите не играят или играят малка роля. От 329 застрахователни брокери у нас 202 никога не са продавали застраховка живот. От останалите които имат продажби на застраховки, а те са 127, общият премиен приход за първите шест месеца на годината е 20 млн. лв., уточни Светла Несторова.
Клуб Investor.bg се осъществява благодарение на:
Генерален спонсор: Emporiki bank Credit Agricole Group
С подкрепата на: Johnnie Walker, Eucerin, Bulvaria, Euroins и със специалното участие на Енемона
Свързани компании:
преди 14 години не не това е много добро и наистина се нуждае от компетентни брокери, които могат реално да представят ползите от това нещо. Естествено, че служител на ВиК няма да си направи животозстраховка - него го вълнува само "да крадне", но всеки със собствен бизнес се опитва да се застрахова от много рискове и да спести за едни по-спокойни старини. Така че.......растежа на тези застраховки е като барометър за "нормалност" на тази тотално ИЗПУШИЛА държава. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Символично е защото отпаднаха данъчните облекчения например.Продуктът не е привлекателен, нито особено доходоносен.Пореден пример за бранш в България който седи и чака клиента сам да свърши цялата работа - и да донесе парите наготово. отговор Сигнализирай за неуместен коментар