Развлекателната индустрия е най-засегната от пандемията в последните две години. Има сериозен отлив при посещаемостта на представленията. Страхът от вируса, както и зеленият сертификат и ограниченията в капацитета на заетост, са причините по-малко хора да идват да ни гледат. Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Георги Кючуков, стендъп комедиант.
„Много мои колеги се опитват да правят онлайн събития, това помага на хората в карантина или в изолация. Но живото предаване е най-доброто за такъв вид изкуство. Българската публика все още не плаща за онлайн излъчвания и не може да се компенсира отлива от залите”, посочи гостът.
„В българския шоубизнес превес има шоуто, не толкова бизнесът. Не сме на американско или британско ниво, където има цели бизнес планове. Затова и стендъп комик „къща не храни”. Това не е бизнес, който може изцяло да заплати сметки, да докара добър начин на живот и човек да живее нормално”, каза Кючуков.
Той обясни още, че стендъп комикът сам си измисля историите и не е проява на лош вкус да се шегуваш с вируса, стига шегата да е поднесена с финес, деликатно, по интелигентен начин.
„Политиците никога не са възприемали добре това да са обект на сатирични скечове. Но хората не трябва да престават да бъдат коректив на тези, които са избрали да ги управляват“
Вижте целия коментар във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.