По-новото поколение директори известни личности носи умения в областта на дигиталния маркетинг, твърдят ръководители и специалисти по подбор на персонал. Това често се вижда и от милионите им последователи в социалните мрежи. Опра Уинфри се присъедини към борда на Weight Watchers International, сега WW International, още през 2015 г., след като придоби 10% дял от компанията. Скоро тя стана публичното лице на организацията, появявайки се в реклами и по събития.
Papa John’s International привлече Шакил О‘Нийл, който управлява и инвестира в други ресторанти. Той попадна в борда на компанията през 2019 г., когато тя се опитваше да подобри имиджа си, след като основателят и бивш главен изпълнителен директор Джон Шнатър се оттегли като председател заради обвинения в расизъм. О‘Нийл се появи и рекламите на компанията за пицарии и инвестира в ресторанти.
Разработчикът на софтуер за онлайн анкети SurveyMonkey назначи Серина Уилямс в борда си през 2017 г., по предложение на друг директор – Шерил Сандбърг от Facebook и глания изпълнителен директор Зандър Лори. Уилямс е част от борда и на магазина на дребно Poshmark – компания, която наскоро стана публична.
Умеш Рамакришнан, дългогодишен директор по набирането на кадри и съизпълнителен директор в Kingsley Gate Partners, предупреди компаниите не просто да се опитват да привлекат някое известно лице, а да търсят човек с адекватен опит, който да им помогне да доразвият бизнеса си.
За някои известни личности е трудно да присъстват на общите събрания. Производителят на хранителни продукти J.M. Smucker през 2018 г. отбеляза, че професионалната състезателка по голф Нанси Лопес-Ръсел, която е в борда на компанията от 2006 г., е единственият директор, който е посещавал под 7% от всички срещи на борда.
Компанията допълва, че тя е продължила да бъде ценен директор „заради значителния ѝ управленски, оперативен и маркетингов опит, натрупан от работата ѝ в нейните компании“. В писмо от следващата година Smucker посочва, че всички директори са посетили поне 75 на сто от срещите през фискалната година. Лопес-Ръсел е отказала да коментира въпроса.
Миналата година консултантската фирма Institutional Shareholder Services предложи на инвеститорите да гласуват против преизбирането на Шакил О‘Нийл в борда на Papa John’s, посочвайки, че той е участвал под 75% от всички срещи на борда и комисията. По-късно ISS оттегли предложението си и подкрепи избора му, посочвайки, че причината за неговото отсъствие са били бизнес и медийни ангажименти, направени преди назначението му, каквито Papa John’s не очаква отново. Представител на О‘Нийл не е върнал отговор на запитването за коментар.
Сиара Уилсън твърди, че планира да посещава съвещанията на Amperity и има купища въпроси. По думите ѝ вече се е срещнала с други членове на борда, за да навлезе по-бързо в случващото се. Освен това работи с борда по проблеми с корпоративната социална отговорност като разнообразието на работната сила и усилията за образование на младежите.
През 2019 г. Уилсън изкара курс в Harvard Business School в областта на бизнеса с развлечения, медии и спорт. Според нея корпоративното управление е следващата логическа стъпка напред.
преди 3 години Западното образование отдавна не образова, то учи само как да правиш впечатление.За това на куухите ллейки им требат известни мутри. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години България е на едно от челните места в Европа, по жени на ръководни позиции. Не бих казал, че имаме нужда от измислените проблеми на западните държави. В момента, когато цветът на кожата и патката, определят, какви работници да наемаш, значи компанията ти тръгва надолу. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години там те стяга корделата , нали ... като стара вече лесбосана лелка , щото "белите хетеросексуални работещи мъже " ама въобще не се интересуват от такива отрови ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години и също така да напомнят на белите хетеросексуални работещи мъже , че не са доминиращи по расов и/или полов признак ... :)))както доста хора приемат , че им е по право ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Имам познати от българска компания, които имат някакви БЛМ глупости, сигурен съм, че всичките 1000 черни в България, имат нужда от това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години не е случайно ... опитват се да амбицират повече хора от различни етноси ... :)))забелязвам далечна алюзия с дежурните коментари на импа ... или си въобразявам ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години А случайно ли е, че всички от изброените, са черни? отговор Сигнализирай за неуместен коментар