HBO си спечели репутация със своите драматични продукции за възрастни, включително „Семейство Сопрано“, „Игра на тронове“ и „Сексът и градът“. Но когато новата ѝ стрийминг платформа се появи на пазара миналата седмица, най-популярни се оказаха продукциите за деца, пише Bloomberg.
„Looney Tunes Cartoons” – нов поглед към класическите герои Бъгс Бъни и Дафи Дък, се оказа най-търсеното шоу в новата услуга на AT&T – HBO Max, която дебютира на 27 май. Това сочат данни на Parrot Analytics, която следи колко популярни са телевизионните предавания, базирайки се на социалните мрежи, рейтинга на феновете и пиратството. „The Not-Too-Late Show With Elmo” – токшоу, водено от популярния герой Елмо от „Улица Сезам“, се класира на второ място.
Резултатите са победа за AT&T след всички усилия да превърне HBO в семейно ориентиран бранд. За да изпревари Netflix в стрийминга, услугата трябва да привлече по-широка аудитория, включително обичащите Елмо деца.
От друга страна, новата услуга не разполага с много от хитовите заглавия, с които е популярна мрежата. “Любовен живот“, най-популярното ново шоу за възрастни, успя да изпревари Елмо и се превърна във вторият най-популярен сериал в HBO Max в последните няколко дни, но все още не е набрало толкова голяма популярност, колкото “The Mandalorian“ на Disney+ при дебюта му през ноември.
Дори Apple TV+ се радваше на по-голямо търсене на продукции като „For All Mankind” и “Dickinson”, когато се появи миналата година, посочват от Parrot.
HBO Max е третата голяма стрийминг услуга, която се появява в последните няколко месеца, и поне петата за последната година. Тя навлиза на пазара в по-различна позиция от Disney+, Apple TV+, Quibi или Peacock, тъй като всички те започнаха от нулата. HBO вече има около 40 млн. абонати, които плащат месечен абонамент, а AT&T иска да ги превърне в клиенти на HBO Max.
Но това е само половината от крайната цел. AT&T, която похарчи 85 млрд. долара, за да придобие компанията майка на HBO – Time Warner през 2018 г., трябва да привлече нови абонати, за да може да плаща допълнителни милиарди за оригиналните продукции, които добавя в каталога си. HBO Max планира да пусне десетки оригинални сериали тази година – темп, който е по-типичен за Netflix, отколкото за други конкуренти.
Надеждата сега е, че сериали като комедията с Ана Кендрик “Любовен живот“ могат да помогнат на услугата да набере скорост. Миналата седмица HBO Max ускори темпа на пускане на нови епизоди, благодарение на „особено силния позитивен отзвук от аудиторията“. “Legendary“ също има потенциала да се превърне в хит.