IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

ModeRemote: Бизнесът в помощ на работния процес в криза

Kои са най-големите предизвикателства пред стартъпите, които не са свикнали да работят от вкъщи - разказва съоснователят на платформата Жоро Йорданов

08:40 | 30.04.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: личен архив</em></p>

Снимка: личен архив

Кои са най-честите съвети за запазване на продуктивността в домашни условия, където често можем да се разсейваме от различни фактори?

- Към момента все още не е открита универсална панацея за запазването на продуктивността на работа, но от опит знаем, че изграждането на навици и следването на работна динамика определено дават завидни резултати. Ако не разполагаш с ясен план за действие, едва ли би успял да се справиш с работните задачи за деня.

Колко уникални потребители вече са посетили ModeRemote от появата на платформата досега?

- Платформата беше официално лансиранa преди 2 седмици (в началото на април - бел. ред.). За периода получихме малко повече от 10 000 уникални посещения. 

Цялото съдържание е на английски език. Достигате ли и до чуждестраната аудитория?

- Още със самия старт на проекта сайтът беше споделен от популярни блогъри и лидери на мнение в Тwitter. Ежедневен трафик получаваме от държави като САЩ, Канада, Германия, Англия и Австралия.

И Вашето студио работи от вкъщи в момента. Кое Ви беше най-трудно до този момент и с кое се справихте бързо и лесно?

- Да, целият ни екип работи от вкъщи. Преминахме през трудни, но и забавни моменти. Най-голямото предизвикателство пред нас се оказа поддържането на неформалната комуникация - от това кой какъв сериал гледа по Netflix до това кой какво ястие е сготвил за вечеря. На пръв поглед незначителни теми, но значими за поддържането на екипния дух. За да поддържаме сплотеността, се виждаме виртуално минимум по веднъж седмично, като вече проведохме видео обяд в Google Meet, както и “виртуален петък на по бира”.

Във време, в което повечето компании са изключително притиснати икономически, вие инвестирате в един проект, от който няма да получите директно финансова полза. Защо се решихте на това?

- Пандемията представлява труден период за всички ни. И понеже сме свързани като глобален колектив, вярваме, че всеки един от нас носи вътрешна отговорност да помогне и да допринесе към общността. Ежедневно виждаме добри примери около себе си - от лекари, които работят без почивка до безработните, които стават доброволци. Помагайки на обществото, помагаме и на себе си! 

Каква е прогнозата ви за последствията от сегашната криза върху бизнеса Ви?

- Нашият бизнес е свързан с дизайн и разработването на дигитални продукти. Сред клиентското ни портфолио присъстват както големи международни компании, така и малки български стартиращи фирми. Имайки предвид, че светът никога преди не е бил толкова дигитален, колкото през последния месец, очакваме големи промени в нашата индустрия, така че сме по-скоро позитивно настроени. Едно можем да кажем със сигурност - предстоят ни много динамични месеци, през които ще сме свидетели на огромно пренасочване на капитали от едни индустрии към други.

Усещате ли вече сериозен спад на търсенето?

Отчитаме спад, но това е съвсем естествен процес, повлиян от страха на инвеститорите. Все пак никой не проявява интерес да инвестира, предвид неясната финансова ситуация. Оставаме оптимисти и очакваме ситуацията да се стабилизира до началото на лятото. Към момента сме взели необходимите мерки и вече водим преговори за работа по нови проекти, а като допълнение стартирахме работа и по благотворителна кауза. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:08 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още