Налагането на собствена марка изисква много търпение и работа. Рекламата в днешно време изобщо не е за пренебрегване, особено за онлайн бизнесите. Това каза в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Гергана Мутафис, собственик на "Modica".
Преди 6 години тя се насочва към създаването на фабрика за занаятчийски шоколад, заради липсата на качествен шоколад и добре направени бонбони в България.
Гергана Мутафис разказа, че първоначалната инвестиция в дружеството е от собствени средства, като през миналата година финансирането на по-нататъшното му развитие е осигурено чрез банков заем.
„Оборудването за една малка фабрика за шоколад е много сериозно. Проблем е и че машините не са налични в България“, разказва тя.
"Капацитетът на фабриката и производството в нея е различно през различните месеци заради изразената сезонност при консумацията на шоколад", посочи гостът. Мутафис поясни, че силният период е в месеците между октомври и април.
Според нея румънският пазар вече е доста по-разчупен от българския, както и по-добре развит по отношение на биологичното производство.
„На пазара в България има свободна ниша за всички“, смята гостът.
"Конкурентите у нас се познават помежду си и заедно създават културата у потребителите", добави тя.
Вижте целия разговор на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.