Представителите на селфи поколението имат нов повод да пускат снимките си в социалните мрежи – този път върху кафето.
Нововъведението вече е прескочило от Лондон до ресторант в Пошиаво до най-големия кантон в Швейцария - Граубюнден. Там се намира първият швейцарски ресторант, който добави селфичиното в менюто си. Това всъщност е капучино със снимка на клиента, направена върху пяната на напитката, съобщава The Local.
Модата тръгва от САЩ и в Европа през декември миналата година първи опитват селфичино любителите на Instagram в заведението Tea Terrace в Лондон.
Клиентите могат да си направят селфи с телефона и да го пратят на бармана, който програмира специална машина, за да изпринти снимката върху пяната на кафето, благодарение на специални хранителни бои без мирис.
Управителят на заведението Hosteria del Borgo в Пошиаво Орландо Ладри научава за технологията преди две години при посещение в САЩ, съобщава 20 Minutes. Идеята го грабва и той най-после получава машината миналата година срещу 4 хил. франка (6790 лв.).
„Това е добра инвестиция, защото много клиенти и туристи идват само заради тази атракция“, казва той.
Селфичиното струва в това заведение колкото обикновено капучино: 4,40 швейцарски франка (7,60 лв.).