IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Супер Марио вече не е водопроводчик

Популярният герой на Nintendo загърбва старата си професия, за да се занимава със спортове

13:30 | 05.09.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Марио – обичаният герой на Nintendo и икона на видео игрите – изостави професията водопроводчик, пише Quartz.

Новият профил, който Nintendo качи за любимия герой, описва Марио като човек, работил като водопроводчик в далечното минало, което предполага, че вече не е такъв. Профилът, за който първо писа японската медия Kotaku, се фокусира върху сегашните занимания на Марио. Те включват спортове, каране на кола и да бъде готин.

"Независимо дали е тенис или бейзбол, футбол или картинг, той прави всичко готино. Освен това той е работил като водопроводчик доста отдавна...“

Говорител на Nintendo е насочил Quartz към същия профил на Марио на уебсайта на компанията и не е пожелал да коментира повече промените в кариерния път на героя.

Идентичността на Марио като водопроводчик помогна за превръщането му в икона, с която мнозина пораснаха. Геният зад персоната Марио е свързан с необичайния му живот. Японската корпорация създаде герой, който може да попадне във всяка ситуация, независимо колко шантава е тя.

В крайна сметка се оказва точно такава: италиански водопроводчик на име Марио Марио, който прекарва времето си, спасявайки принцеси и борейки се с гигантски костенурки.

Образът на Марио като водопроводчик отговаря на специалната му връзка с тръбите. Те са неразделна част от първата игра, посветена на героя. В ранните хитове от франчайза Марио често се спасяваше от смъртта, преминавайки през тръбите.

Всъщност тези зелени тръби станаха толкова емблематични за играта, че японският премиер Шиндзо Абе излезе от гигантска зелена тръба, носейки шапката на Марио, по време на закриващата церемония на Олимпийските игри в Рио. Разбира се, публиката полудя от радост.

Франчайзът от видео игри за Марио е най-продаваният за всички времена и остава хит за компанията. Марио съществува вече над три десетилетия. А шансовете репутацията и популярността му да не пострадат от факта, че вече не е водопроводчик, са големи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:34 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още