Шоурумът на известната автомобилна марка Аston Martin в швейцарския град Сен Гален не е типичното място, където се продават коли, а е уютен елегантен клуб, където се преплитат приятна музика, храна и разговори за коли и бензин. И основен принос за това имат продуктите на Bang&Olufsen, категоричен е д-р Андреас Баензигър - основател и партньор на шоурума Aston Marin St. Gallen.
„Искахме да създадем дом, а не магазин, а продуктите на Bang&Olufsen ни помогнаха да направим това", казва Баензигър.
Самият той признава, че е фен на датската технологична марка, откакто е бил дете и притежава почти всеки един продукт. „Всички автомобили при нас са оборудвани с Bang&Olufsen. В конферентната зала разположихме първата версия на BeoSound Shape, тонколоните BeoLab 90 са в салона, а BeoLab 20 - в заседателната зала. Имаме и няколко телевизора BeoVision Avant тук и там", каза още основателят на шоурума.
Преди Aston Martin St. Gallen да отвори врати през 2016 година, д-р Баензигър вече има цялостна концепция как да превърне продажбата на автомобили в цялостно преживяване. Тя го отвежда до централата на Bang&Olufsen в Щруер, за да представи идеите си и да намери начин да включи звука и картината в плана си за магазина. Тогава от Bang&Olufsen му показали ранен прототип на новата модулна акустична система BeoSound Shape и той настоял тестовата й фаза да бъде в шоурума в Швейцария. Видял във визуалния облик на BeoSound Shape идеалното решение, с което да постигне желаните визии.
„Смяната в обществото ме накара да преосмисля нашето разпространение и моята визия беше да създам клуб. Нещо като дневна стая, където можете да говорите с приятелите си за изтънчени автомобили. Място, където можете да се насладите на живота си и да се храните добре", казва още д-р Андреас Баензигър и допълва, че Bang&Olufsen са перфектното допълнение за изтънчения облик на шоурума Aston Martin St. Gallen.