След разочароващата първа година на продуктите Playmation плановете на Walt Disney да трансформира своя бизнес с играчки се насочват в посока, напомняща на развитието на Pokemon GO, пише Wall Street Journal.
Пуснатите миналата година с фанфари Playmation имаха за цел да поставят началото на една нова ера на свързани с интернет преносими играчки, които комуникират помежду си и могат да бъдат обновявани през облака.
Първата вълна от продукти Playmation, появила се на пазара през миналия октомври, беше базирана на супергероите на Marvel, като Железният човек и Хълк. За разлика от повечето си играчки, създадени посредством лицензи, Disney разработи технологията зад Playmation до голяма степен сама. Hasbro се зае с производството и дистрибуцията.
Продажбите на Marvel Playmation са се оказали под първоначално поставените цели, твърди източник, който е работил по проекта. Сега играчките се предлагат с големи намаления. В началото те струваха 120 долара, а в момента в Amazon.com се предлагат за 23 долара. На уебсайта за продажби на Disney играчките с герои Playmation, които първоначално струваха по 15 долара, сега са по 4 долара.
Рейтингите на търговците на дребно, като Amazon, са високи, разкривайки, че много от хората, които са ползвали Playmation, са ги харесали.
Една от говорителките на компанията твърди, че Disney остава позитивно настроена към смесването на физическото и дигиталното “за създаването на нови видове преживяване със свързани игри”.
Проблемите на Playmation подчертават колко трудно е да се пуснат по-скъпи и сложни нови “платформи” за играчи, включващи един основен продукт и други добавени. в една среда,в която децата имат толкова много дигитални възможности.
Миналата година Disney заяви, че през тази есен планира да пусне Playmation играчи с “Междузвездни войни” и други, базирани на анимацията “Замръзналото кралство” през 2017 г. Вместо това, въпросните планове бяха оставени в изчакване след слабите продажби на продуктите на Marvel, твърдят източници, запознати с въпроса.
Marvel Playmation ще продължат да се продават и по време на коледния сезон, обяви говорителката на Disney.
Друг източник твърди, че миналата година десетки служители, работили по Playmation, са били освободени. Останалите дизайнери са били насочени към работа с разширена реалност - технология, която интегрира виртуални обекти в реалния свят. Идеята е това да се ползва в новите играчки от серията “Междузвездни войни”, коментират запознати хора. Разширената реалност лежи в основата на изключително популярната в момента видео игра Pokemon GO.
Disney “работи в тясно сътрудничество с външни партньори и тества нови технологии, за да пусне по-развит продукт на пазара”, коментира говорителката. Все още обаче не е ясно кога ще се появят играчките от линията “Междузвездни войни”. Не е ясно и дали ще ползват марката Playmation.


ПП-ДБ искат да свалят охраната на депутатите и изцяло машинно гласуване
Бой в месарски магазин във Варна заради... предреждане
Дрешки, играчки, храна - с какви подаръци зарадваха кученцата от приюта в Каменар?
Туристическият сезон във Варна е застрашен
Как ще работи пункта за карти за градския транспорт във Варна по празниците?
Тейлър: Великобритания търси опита на американските VC
Тейлър: Великобритания е много силна в AI, финтех
Малко е трудно да се строят центрове за данни
Богати европейци ще могат да вземат заеми срещу луксозни автомобили
П. Димитров: Не очаквам да бъде приет нов бюджет до юни
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Изкуствен интелект направи кола от две скици
Надеждно и по-евтино: производители отново променят подхода си
Леонардо ди Каприо разкри защо не иска да режисира филми
Трамвай и автобус се удариха на "Ситняково"
Политолози: Радев трябва само да се появи на бял кон
Сашо Андреев със "Златен пояс": Новата награда е стимул