IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

De Beers се радва на скок на продажбите на нешлифовани диаманти

Компанията насърчава продажбите си с рекламни кампании в САЩ и Китай

12:30 | 01.03.16 г. 2
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Anglo American обяви във вторник, че подразделението за диаманти De Beers, на което тя е мажоритарен собственик, се радва на значително подобрение на продажбите на необработени диаманти тази година, след като през миналата компанията предприе действия по ограничаването на производството и намаляване на запасите от шлифовани диаманти, пише Wall Street Journal.

За втори път в историята си De Beers, която е един от най-големите производители на нешлифовани диаманти в света и беше най-големият източник на печалба за Anglo America през 2015 г., разкрива повече детайли за своите продажби на необработени диаманти. Целта на този ход е да се увеличи прозрачността в индустрията.

De Beers е генерирала 610 млн. долара от предварителни продажби на нешлифовани диаманти по време на втория цикъл на продажби през 2016 г., който приключи на 29 февруари. Сумата е над тази от първия цикъл през януари, която достигна 545 млн. долара. Всичко това се случи след стартирането на две рекламни кампании за покачване на продажбите на диаманти в Китай и САЩ по време на коледните и новогодишните празници.

Въпреки по-добрите резултати компанията ще остане по-предпазлива в периода по възстановяването на продажбите, коментира главният изпълнителен директор на De Beers Филип Мелие. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:32 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още