Мърчъндайз
Най-добрите примери, които видяхме по отношение на мърчъндайза и брандирането през тази година, дойдоха от “Междузвездни войни” и “Спектър”.
Докато първият се очаква да генерира продажби на допълнителни продукти към филма и през следващата година, както се случи със “Замръзналото кралство”, отново на Disney, то новият филм за Джеймс Бонд се насочи към по-специфична аудитория. Както обикновено в лентата Агент 007 разполага с най-добрите нови джаджи, в това число часовници и коли, което и през 2015 г. превърна Бонд в най-добре брандираният таен агент в киното.
Така се появиха луксозните часовници на Omega, които бяха насочени към по-младите потребители, докато при колите ситуацията беше малко по-различна, тъй като компанията заложи на специално изработени модели. Но едно е сигурно - мърчъндайзът продължава да бъде голяма сила във филмовата индустрия, тъй като може да бъде огромен източник на приходи.
Бъдещето
Кой и как ще чертае бъдещето на кинобизнеса? Смелите и дръзките, които се възползват максимално от технологичните иновации и не се страхуват да опитват да угодят на бързо променящите се вкусове на потребителите.
Две бяха ключовите събития в този план. През юли Paramount Pictures даде голяма заявка, че е готова да промени бъдещето на киното. Компанията сключи сделки с две големи кино вериги, благодарение на която новите филми ще могат да бъдат на разположение за гледане у дома в Северна Америка само две седмици след появата си в повечето кина. Традицията повеляваше това да се случва 90 дни след премиерата на големия екран. Но днес зрителите не искат да чакат, а филмовият бизнес трябва да знае добре това, ето защо отчитаме хода на Paramount за една стъпка напред.
Не бива да пропускаме и новината, която има шанса да промени доста филмовата индустрия - през януари гигантът в сферата на електронната търговия Amazon заяви ясно амбициите си да снима пълнометражни филми, превръщайки се във важен играч на пазара. Ето защо съвсем скоро големите студия ще трябва да се борят за място в кината с гигант, който разполага с достатъчно добри инструменти за онлайн реклама на своите продукти. Задава ли се истинска битка в света на киното, предстои да видим...
преди 8 години Филмът не ми хареса ! Старите идеи с нови артисти и ефекти. По-добре да бяха спрели. п.п. Приходите вече не са критерий за качество. Дори напротив, струва ми се. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години "Филмовата индустриа на САЩ през 2015 г." е правилното заглавие.Очаквах да прочета какво се е случвало във филмовия свят през 2015, а прочетох какво се е случвало в САЩ-овската филмова индустрия.То май друга не съществува? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Хаха...е , ако правиш камъни , фосфорната киселина може да помогне. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Aко искаш да се наслаждаваш по дълго на земните удоволствия , остави кока колата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Поредният лесносмилаем бълвоч , МакДоналдса с кока кола за и без туй изгладените от гънки мозъци на подрастващите !Б.*** колко елементарен народ се въди , съдейки по печалбите ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар