В някои магазини на Macy's този празничен сезон купувачите, които свалят мобилното приложение на търговеца на дребно, ще могат да използват смартфоните си, които да ги ръководят сред търсените от тях продукти, предава Ройтерс.
В JCPenney клиентите ще имат възможност да направят снимка на ботуши, носени от някой, който минава набързо покрай тях например и бързо да открият в магазина подобен на този модел. Staples пък тества мобилно приложение, което ще позволи на клиентите да сравняват цените с тези на Amazon и други конкуренти.
Надявайки се да възстановят пазарния си дял, отнет от онлайн магазините, и уморени да гледат как клиентите използват телефоните си, за да намерят оферти, които са по-добри от тези в търговските им обекти, магазините за търговия на дребно се опитват да дадат на купувачите различни причини да използват телефоните си, докато извършват коледното си пазаруване.
Новите мобилни приложения ще позволят на потребителите лесно да поръчват продукти, които не са налични в магазини, за доставка за дома и да сравняват цените в различните обекти.
Но усилията на търговците ще се сблъскат с две големи предизвикателства по време на задаващия се празничен сезон – да накарат клиентите да прегърнат новата технология, която понякога е пълна с грешки и зависи от системите на магазина, и да ги накара да вярват, че физическите магазини могат да предложат цени и удобства, конкурентни на тези на онлайн търговците.
Покупките на дребно през мобилни телефони са се увеличили с 34% през последната година според IBM, която оценява, че повече от 40% от онлайн трафика и около 20% от продажбите по време на уикенда на Деня на благодарността, ще дойдат от смартфони.
Проучване на Reuters/Ipsos сред повече от 3000 души, направено този месец, откри, че около половината от анкетираните твърдят, че ще използват своите мобилни телефони, докато пазаруват в магазините по време на празниците – за неща като сравнения на цените, правене на снимки или проучване на продуктите. Миналата година само около 42% от респондентите посочиха, че биха ползвали телефоните си по време на пазаруване.
Компаниите, които не правят стъпки в посока мобилното си представяне, играят „една много опасна игра“, твърди Джей Хендерсън, ръководител на базираната в облака платформа за маркетинг на IBM.
“Търговците на дребно, които не могат да предоставят по-персонализирано преживяване на мобилни устройства, ще започнат да губят клиенти заради компании, които могат“, допълва той.
В допълнение към пилотната си програма за развеждане на клиентите сред продуктите в магазина и фотопрограма, подобна на тази на JCPenney, Macy's се е вдъхновила от мобилното приложение за уреждане на срещи Tinder. Тя е създала опция за препоръчване на продукти на онлайн клиентите, които могат да плъзгат пръста си на ляво и надясно, за да харесат продукта или да го отхвърлят.
Мобилното приложение на JCPenney може да бъде използвано за сканиране на баркодове, за да показва информация за продуктите и да поръчва от склада.
"Очакваме използването на телефоните в магазините да бъде аксесоар към пазаруването“, твърди Кейти Култас, представител на JCPenney, търговец на дребно, който се фокусира значително върху мобилните услуги през тази година.
преди 9 години http://getusanews.com/sports/nba-scores-warriors-tie-best-start-in-nba-history-by-beating-nuggets-ctv-news/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години http://getusanews.com/sports/nba-scores-warriors-tie-best-start-in-nba-history-by-beating-nuggets-ctv-news/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар