IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Хелоуин доведе до разочароващи резултати за новите филми в Северна Америка

"Марсианецът" оглави за четвърти път боксофиса в САЩ и Канада

12:51 | 02.11.15 г.
<p>
	<em>Снимка: The Martian Facebook page</em></p>

Снимка: The Martian Facebook page

“Марсианецът” запази първото си място в боксофиса в Северна Америка по време на уикенда, в който се падна и Хелоуин, надвивайки трите дебютни филма. Това се случва малко преди големите премиери, свързани с празничния сезон, които започват със “Спектър” на 6 ноември, пише Bloomberg.

Научнофантастичната лента с Мат Деймън генерира 11,4 млн. долара от продажбата на билети в САЩ и Канада, посочва Rentrak.

“Повелителят на кухнята” с Брадли Купър се озова чак на пета позиция, докато “Нашият бранд е криза” със Сандра Бълок дебютира на осмо място. Филмът на Paramount “Брат, к'во пра'им с тия зомбита” се оказа дванадесети в списъка с най-гледаните заглавия.

Хелоуин може да има негативен ефект върху боксофиса, когато празненствата съвпаднат с уикенда. През тази година празникът се оказа в събота вечер, което доведе и до по-слабите резултати на новите филми и остави “Марсианецът” начело. Той грабна челното място за четвърти път от дебюта си на 2 октомври.

“Най-страшното нещо за всички, които управляват студия, е, когато Хелоуин се падне през уикенда”, особено в събота - денят, в който най-много се ходи на кино, твърди Пол Дергарабедиан, старши медиен анализатор на Rentrak.

“Повелителят на кухнята” успя да събере 5 млн. долара, но не оправда очакваните от BoxOffice.com 6 млн. долара. Лентата не се хареса особено на критиците. Тя има едва 30% позитивни ревюта в сайта Rottentomatoes.com.

“Нашият бранд е криза” дебютира с 3,4 млн. долара продажби, също пропускайки очакваните 5 млн. долара. Филмът на филмовото подразделение на Time Warner събра едва 32% позитивни ревюта.

“Маркетинговите кампании бяха много минималистични, а когато видите това, ви е напълно известно как ще се представят тези филми”, посочва Джеф Бок, старши боксофис анализатор в Exhibitor Relations. По думите му дори и с наличието на големи звезди за тях е трудно да се конкурират големи предавания като “Къща от карти”.

През този уикенд на второ място остана “Goosebumps: Страховити истории” със своите 10,2 млн. долара, а трети - “Мостът на шпионите”, който събра 8,1 млн. долара. Четвъртата позиция остана за “Хотел Трансилвания 2”, който генерира 5,8 млн. долара в боксофиса.

През следващия уикенд се очаква голямо раздвижване в боксофиса с излизането на “Спектър” - новия филм за Джеймс Бонд на Sony и Metro-Goldwyn-Mayer. Две седмици по-късно на голям екран ще се появи последният филм от поредицата “Игрите на глада”. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:33 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още