Биографичният филм „Бандата на Комптън", посветен на рап групата N.W.A., отново оглави боксофис класацията в Северна Америка, събирайки 26,8 млн. долара от продажбата на билети в САЩ и Канада, пише MarketWatch, позовавайки се на данни на Rentrak.
Това е вторият уикенд, в който лентата се класира на върха на списъка на най-гледаните филми, след като миналата седмица дебютира, генерирайки 60,2 млн. долара. Тогава той надмина очакванията на анализаторите, че ще събере максимум 40 млн. долара.
Впечатляващото представяне на „Бандата на Комптън”, чието заснемане струва 29 млн. долара, не мина без спорове. В интервю за New York Times миналата седмица рапърът Dr. Dre се извини за предишното си отношение към жените. Някои твърдят, че филмът акцентира именно върху този аспект.
Критиките изглежда не повлияха на продажбите на билети, тъй като лентата успя да спечели над 100 млн. долара за два уикенда. Това помогна за повишаване на резултатите на Universal за годината, които надминаха 2 млрд. долара, съдейки по данните на Box Office Mojo.
Въпреки успеха на подразделението на Comcast в лицето на „Бандата на Комптън”, приходите в боксофиса тази седмица спаднаха с 6% спрямо същия уикенд година по-рано, когато продажбите бяха насърчени от „Пазители на Галактиката“ и „Костенурките нинджа“.
Последният филм от серията „Мисията невъзможна“ с Том Круз продължава да се радва на успех вече четвърти уикенд. Филмът на Paramount Pictures се класира втори в боксофиса с приходи от 11,7 млн. долара, поазват още данните на Rentrak. Той надмина дебютните филми от този уикенд, а от премиерата си досега успя да събере 160 млн. долара.
„Греховен 2“ на Universal дебютира под номер три в боксофиса със своите 10,6 млн. долара, посочват от Rentrak. Филмът на ужасите се очакваше да се класира втори и да събере 16 млн. долара, разкрива анализаторът на MKM Partners Ерик Хендлър.
Четвъртото място този уикенд зае новият филм „Хитмен: Агент 47“ на 20th Century Fox. Базираната на видео игра лента събра 8,2 млн. долара през дебютния си уикенд.
"Мъжът от U.N.C.L.E” на Time Warner влезе в топ пет с приходи от 7,4 млн. долара в рамките на втория си уикенд по кината. Филмовата адаптация на телевизионното шоу от 60-те години събра общо 26,6 млн. долара за 10 дни.