IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Batgirl ще привлича малките момиченца

Нова серия от женски персонажи ще се опита да спечели вниманието на децата

14:35 | 28.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Илюстрация: DC Comics Facebook page</em></p>

Илюстрация: DC Comics Facebook page

Миналия Хелоуин учителката по математика и фенка на комиксите Джен Редиг открива, че една от нейните ученички от седми клас рисува картинка на любимия ѝ супергерой Батман по време на създаването на проект за правене на костюми. Но нейната ученичка прави една голяма корекция – тя пресъздава 75-годишния супергерой като момиче, пише CNBC.

“Тя никога не е чувала за Batgirl, а самата тя не може да бъде Батман, защото той е момче“, коментира Редиг.

Издателят на Батман DC Comics и неговата компания майка Warner Bros. се надяват да променят това. Миналата седмица двете фирми, които са собственост на Time Warner, обявиха, че пускат нови анимационни герои, книги и играчки за момиченца между 6 и 12-годишна възраст.

Те ще излязат под общ бранд DC Super Hero Girls, който ще включва Wonder Woman, Supergirl и Batgirl, нарисувани като тинейджърки, които все още се учат да владеят своите суперсили и как да се борят с престъпността.

Компаниите искат да пуснат и кукли на същите герои, като за целта ще си партнират с Mattel, за да създадат първата линия от играчки, които да привлекат вниманието на момиченцата.

Редиг твърди, че е развълнувана от решението на DC да се опита да достигне до момичетата. Нейните ученички често я питат извън часовете кои комикси би им препоръчала, след като разберат, че е фен.

По думите на учителката до пети-шести клас момиченцата не са имали проблем да си играят с „момчешки“ играчки.

"Около тази възраст те започват да разбират, че момчетата и момичетата са различни и започват да се страхуват да се маскират с костюми, направени за момченца на същата възраст“, коментира тя.

Стефани Уисинк, старши анализатор в Piper Jaffray твърди, че начинанието съвпада с две основни тенденции в производството на детски играчки – навлизането на независимите момичета (бунтовнички) и засилването на продукти, свързани с медийно съдържание, като Малкото пони.

Time Warner е големият печеливш от сделката, защото компанията не само може да изкара пари от телевизионни продукти и видео съдържание, но и от подписването на споразумения за пускането на брандирани продукти.

Същевременно залогът за Mattel е много голям, тъй като компанията тъкмо загуби лиценза си за играчки от серията с принцесите на Disney, а правата отидоха при конкурента Hasbro.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:53 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още