IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Ще кажем ли "сбогом" на независимите музикални компании?

Класациите са доминирани от песни, създадени под шапката на големи лейбъли, твърди експерт

14:02 | 26.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: www.pixabay.com</em></p>

Снимка: www.pixabay.com

Новите възможности и Big Data

Във време, в което все повече се говори за Интернет на нещата (Internet of Things), свързани устройства и събирането на все по-големи обеми от данни за потребителите, музикалната индустрия също навлиза в дебрите на т. нар. Big Data.

Огромните обеми от данни могат да са полезни на звукозаписните компании, но бизнесът няма да е задвижван от тях, смята Скот Коен. Според него анализът на цялата тази информация ще бъде част от бизнеса, но в тази сфера най-важното е свързано с таланта.

“Няма нужда от анализи, за да разбереш, че Кърт Кобейн е велик. В който и бизнес да си, винаги ще има нещо, което е наистина добро и то си личи”, посочва Коен. По думите му анализите на данните се използват на по-късен етап и са само помощник на компаниите.

Много вярвам в Big Data, но истината е, че големите изпълнители наистина изкарват пари. Останалите просто се оплакват, твърди експертът. Според него данните не могат да кажат на звукозаписните компании и изпълнителите кой е верният ход и как трябва да действат. Те по-скоро ще помагат за познаване на бъдещи тенденции.

“Живеем в свят с много неизвестни. Почти всички преминаваме от една индустрия в друга, при това без да го разбираме, а това е много плашещо”, коментира експертът. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:34 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още