Сватбеният бум
Тина започва бизнеса си през 2003 г., като по това време прави само традиционни сватбени фотографии. Началната ѝ инвестиция е 150 000 юана. Тина работи в малко магазинче и използва живописните градски пейзажи в Шанхай като фон за снимките, тъй като няма собствено студио.
Решението да се изнесе от центъра на града ѝ дава възможност да разшири бизнеса си и да изгради водния резервоар, което се оказва и нейното най-голямо предизвикателство.
"Тук сме доста далеч от местата, на които работят повечето хора, ето защо загубихме много клиенти“, твърди тя. „Преди хората се бореха да се запишат при нас, но изведнъж графикът ни се оказа празен. Почувствах се депресирана и дори започнах да се съмнявам в качеството на работата си“.
По думите на Тина било напълно безсмислено да се остави на чувствата си, ето защо започнала да решава вътрешните проблеми, подобрявайки работата на екипа и постепенно бизнесът ѝ се възстановил.
Тина твърди, че в момента работата ѝ носи между 400 000 и 500 000 юана месечно. Но подобно на много други собственици на малък бизнес, тя е под постоянно напрежение.
"Фотографската индустрия достигна своя връх“, твърди секретарят на Китайската търговска сватбена асоциация. По думите му много студиа са затворили врати, а все по-малко млади двойки искат сватбени снимки.
През 2009 г. данните на неговата организация показват, че около 90% от женещите се двойки са наели сватбен фотограф. Сега само 70% от двойките го правят. Това е невероятен спад, който подчертава бързо променящия се темп на индустрията.
Нови идеи
Но с повече от 10 млн. двойки, които се женят всяка година, фирмите все още имат възможности да се адаптират.
„Стартираме нов проект, наречен „въздушно снимане“, твърди Тина. Екипът закачва камера на дрон, който прави снимки от въздуха.
"Хората ще видят, че продуктът е красив и невероятен, въпреки че в началото може да не са сигурни в него, ще искат да го опитат, когато видят резултатите от снимките на други хора“, посочва Тина. Mr Wedding предлага и стоп моушън анимации под формата на албум.