Родителите плащат за новата кола, но когато се избира семейният автомобил именно децата са тези, които играят ключова роля, сочи проучване, извършено в Германия, съобщи ДПА.
"Родителите са склонни да купят коли, които се харесват на децата им", твърди Юлия Хервикс, университетски преподавател, автор на дисертацията "Детето като купувач на кола".
Влиянието на детето върху вземането на решение за вида на новата кола зависи от възрастта му, е установила Хервикс, след като се е консултирала с 44 родителски двойки. Децата на възраст до седем години играят пасивна роля, тъй като в този период родителите са тези, които са длъжни да се интересуват от всички подробности за автомобила, свързани със сигурността на детето при пътуване.
При подрастващите на възраст между 14 и 20 години основен фактор при закупуването на автомобил са съоръженията, които съдействат да им е забавно, докато пътуват. Родителите са склонни да купят кола с добри системи за развлечение или с DVD плейър. Това е и възрастта, в която подрастващите най-често дават мнението си за оборудването на превозното средство и държат то да има допълнителни екстри - да разполага с контакт за USB стик например.
По-големите тийнейджъри обикновено имат желание сами да карат колата, поради което придружават родителите си, когато те я избират, за да са сигурни, че ще им харесва в бъдеще. Младежите често предпочитат да търсят консултации в интернет за различните модели, отколкото да се задоволяват като родителите си да разглеждат лъскави брошури.
преди 14 години абсолютно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години na zapad moje i da e taka, no u nas ne6tata sedqt suvsem po razli4en na4ik отговор Сигнализирай за неуместен коментар